Бізнес без світла: як мережа «Чистенько» організувала свою роботу завдяки мобільному застосунку «Вчасно.Каса»
Сфера діяльності: Роздрібна торгівля |
Посада спікера: ІТ-директор |
Розмір компанії: понад 250 працівників |
Підприємства вже пристосувалися до роботи з генераторами та акумуляторами під час відключень електроенергії. Проте далеко не всі приміщення, де працює бізнес, мають можливість їх встановити.
Як за таких умов організувати роботу кас і магазинів загалом, поділився Павло Цимбал, ІТ-директор BERTA Group, частиною якої є мережа «Чистенько».
Результати впровадження «Вчасно.Каса»
Зберігаємо лояльність покупців на найвищому рівні
Забезпечуємо стабільний сервіс незалежно від обставин
Полегшуємо щоденну роботу з цінами і асортиментом для продавців
Що спонукало вибрати мобільний застосунок «Вчасно.Каса»?
ПРРО від «Вчасно.Каса» ми використовуємо на всіх наших торгових точках. Коли у червні 2024 року відключення світла стали особливо частими, ми вирішили протестувати мобільний застосунок. Це стало ідеальним рішенням, оскільки сервіс працює як без електрики, так і без інтернету.
Головна причина нашого вибору — бажання завжди залишатися доступними для клієнтів. Можливість зробити покупку у звичному офлайн-магазині важлива для підтримки довіри людей. Завдяки мобільній касі ми не тільки зберігаємо лояльність покупців, а й забезпечуємо стабільний сервіс незалежно від обставин. Ми демонструємо, що на нас можна покластися навіть у складні часи.
Які результати отримала мережа після впровадження мобільного застосунку?
Після впровадження мобільного застосунку мережа «Чистенько» змогла суттєво оптимізувати свої процеси і забезпечувати безперебійну роботу навіть у складних умовах.
- Жодного додаткового обладнання. Однією з ключових переваг «Вчасно.Каса» є відсутність необхідності купувати додаткове обладнання — у кожному магазині вже є смартфони.
- Швидка адаптація та інтеграція. Спочатку ми адаптували нашу облікову систему для повної синхронізації даних. Тепер усі транзакції автоматично завантажуються до основної системи, щойно з’являється доступ до інтернету.
- Зручна рутинна робота. Щоденне оновлення каталогу товарів дозволяє продавцям працювати з актуальними цінами та асортиментом навіть без світла.
Подальші плани
Покупці помітять певні особливості при купівлі товарів у періоди відключення електрики. Поки що програма лояльності буде недоступна під час відключень. Хоч застосунок підтримує оплати картками, на початковому етапі ми віддаємо перевагу готівковим розрахункам.
У перспективі плануємо впровадити технологію «Tap to Phone» для ще зручнішої оплати.
Мобільна каса стане постійною додатковою опцією в магазинах. Це допоможе зменшити черги та підвищити комфорт для покупців, а також полегшить перевірку актуальних цін на полицях.
Мобільний застосунок «Вчасно.Каса» забезпечує стабільну роботу наших магазинів під час блекаутів. Ми впевнені, що це допоможе підтримувати довіру клієнтів і гарантувати високий рівень обслуговування навіть у найскладніших умовах.
Читайте також: Tap to Phone: як приймати оплату зі смартфона