+38 044 392 0 300

пн-пт 8:00-22:00
сб 9:00-19:00
нд 10:00-19:00

[email protected]

пн-пт 8:00-22:00
сб 9:00-19:00
нд 10:00-19:00

Інтеграція з ПРРО «Вчасно.Каса»

Видавайте чеки зі своєї системи обліку, у CRM чи на сайті! Це можливо завдяки:

  • готовим інтеграціям із сервісами автоматизації бізнесу
  • налаштуванню інтеграції по API

Для інтеграції «Вчасно.Каса» по API рекомендуємо ознайомитися з переліком необхідних кроків.

Готові інтеграції

 Ми постійно поповнюємо список програм, систем управління, бізнес-додатків, маркетплейсів тощо, які підключаються до нашого ПРРО. Саме тому «Вчасно.Каса» — це краще технологічне рішення для будь-якої сфери бізнесу.

Для торгівлі та складу

BAS

  • BAS ERP
  • BAS Бухгалтерія
  • BAS Бухгалтерія КОРП
  • BAS Комплексне управління підприємством
  • BAS Малий бізнес
  • BAS Роздрібна торгівля
  • BAS Управління торгівлею

Інструкції для налаштування

  • 1С: Бухгалтерія 1.2
  • 1С: Бухгалтерія 2.0
  • 1С: Роздріб 1.0
  • 1С: Роздріб 2.0
  • 1С: Управління виробничим підприємством
  • 1С: Управління невеликою фірмою
  • 1С: Управління торгівлею 2.3
  • 1С: Управління торгівлею 3.1
  • 1С: Управління торговим підприємством

Інструкції для налаштування

ОніксСофт

Автоматизація роздрібної торгівлі.

  • Системи управлінського обліку
  • Касова система
  • Програми лояльності
  • Контроль постачальників
  • Панування закупівель

Контакти для звернень.

Dilovod

Український онлайн-сервіс для підприємців та бухгалтерів.

  • Управлінський облік
  • Бухгалтерський облік
  • Облік товарних запасів
  • Складання та подання податкової звітності

Інтеграцію Dilovod та Вчасно.Каса розробила команда CiFrame.

Контакти для звернень: , Telegram.

ПроЗа

Програмне забезпечення від ТОВ «ПроЗа»:

  • ПроЗа-Магазин для обліку в магазинах та супермаркетах
  • ПроЗа-Ресторан для закладів громадського харчування
  • Проза-Склад для автоматизації товарообороту на складах і торгових точках
  • Проза-Аптека для комплексного обліку на підприємствах роздрібної торгівлі медичними препаратами та ін.

Контакти для налаштування: (099) 357-78-45, [email protected].

USAP.ONLINE

Сервіс для ведення обліку в торгових підприємствах та сфері надання послуг:

  • Ведення обліку кількості товарів на складах торгових точок
  • Ведення обліку боргів по клієнтам та постачальникам
  • Продаж товарів та послуг за готівку, по оплаті через термінал
  • Контроль та ведення обліку готівки та безготівкових коштів та ін.

Email: [email protected]

«Квітка торгівля»

Програма для автоматизації магазину, складу і виробництва.

  • Оперативний складський облік
  • Облік взаєморозрахунків з покупцями і постачальниками
  • Інформаціяпро прибуток підприємства
  • Сладські залишки ті ін.

Інструкція для налаштування інтеграції з «Вчасно.Каса» за посиланням.

УкрСклад

Універсальний складський облік.

Проста і зручна програма для організації роботи будь-якого бізнесу у сфері продаж, наданні послуг, виробництві, кафе, сто і т.д.

Як зареєструвати, налаштувати і працювати з пРРО/РРО/ФР, дивіться в довідці.

Конкурент

Програмний комплекс для магазинів, мінімаркетів, супермаркетів.

  • Робоче місце касира
  • Модуль склад
  • Модуль ЦБД

Щоб налаштувати роботу ПК Конкурент з програмним РРО «Вчасно.Каса», звертайтесь на пошту .

SPRUT POS

Спеціалізована автономна програмна система для автоматизації касової зони та управління обладнанням торгового залу. Повний комплект функцій та режимів роботи каси, інтеграція з будь-яким обладнанням, адміністрування, контроль, багатомовність, знижки, бонуси, акції, система лояльності.

Контакти: 🌐sprut.vimas.com, ✉️, 📞+380442212602

Script

Програмне забезпечення для автоматизації магазину, кафе/ресторану, виробництва та складу.

Script — прості рішення складних речей! Детальніше за посиланням.

Liman 

Зручне програмне забезпечення для магазинів, кафе та ресторанів

Дізнатися, як налаштувати роботу сервісу Liman з програмним РРО «Вчасно.Каса» можна за телефоном: 066 090 29 79.

Деталі за посиланням: https://liman-ks.com.ua/.

CashDesk

Система автоматизації роздрібної торгівлі.

  • Робоче місце касира
  • Каси самообслуговування
  • Бонусна/дисконтна система
  • Система лояльності (акції, знижки, сертифікати та ін.)

Контакти: (050) 367-10-50, (050) 328-53-02.

Intellectual Business Systems

Програмне забезпечення для торгівлі та закладів харчування.

Послуги впровадження: установка, налаштування, навчання персоналу, адаптація під специфічні вимоги замовника.

Контакти: (050) 618-42-05

Торгівля+

Система управління роздрібної торгівлі

  • Закупівлі та склад
  • Продажі та каса
  • Фінанси та бухоблік
  • Клієнти та постачальник
  • Планування закупівель та прогноз результату

Контакти: (067) 505 1978

WooCommerce

Плагін, який додає до WordPress функціонал інтернет-магазину.

Інструкція для налаштування інтеграції WooCommerce з ПРРО «Вчасно.Каса».

Shopify

CopyCon розробили застосунок, що дозволяє легко підключити сервіс «Вчасно.Каса» до магазину на платформі Shopify.

ShopControl

Програма для обліку товару у магазині одягу, взуття. Автоматизація торгівлі.

Деталі на сайті.

ТradeEVO

Програма для автоматизації торгівлі в інтернеті:

  • CRM для інтернет магазинів
  • B2B CRM для постачальників
  • Складський та фінансовий облік
  • Система управління контентом, складом: цінами та замовленнями на маркетплейсах

Для того щоб налаштувати інтеграцію ТradeEVO з ПРРО «Вчасно.Каса», звертайтесь за контактами на сайті.

IMOOX

Професійні інструменти і послуги для успішних продажів і не тільки

  • Єдина система для управління компанією
  • Гнучке налаштування та готові рішення для ведення будь-якої сфери бізнесу
  • Нові можливості, доопрацювання та інтеграції без обмежень

Зручні рішення для прискорення і автоматизації ваших задач, бізнес-процесів, а також підвищення ефективності роботи компанії.

Деталі на сайті.

KeyCRM

Українська CRM-система:

  • усі переписки в єдиному вікні, телефонія Binotel, Phonet та інші
  • обробка замовлень з сайтів та Rozetka, Prom, OLX, Etsy, eBay, Amazon, Shopify
  • автоматизація платежів ПриватБанк, Монобанк, WayForPay та вбудоване РРО від Вчасно
  • товарний каталог, складський облік та аналітика

Як підключити Вчасно із KeyCRM — за посиланням.

Zippy Склад

Облікова програма для автоматизації малого бізнесу. Програма включає: управління складами, торгівлею, виробництвом.

Облікова система орієнтована на вітчизняний ринок, має звичний інтерфейс, проста в установці та налаштуванні, з модульною архітектурою, що дозволяє легко адаптувати її під вимоги бізнесу. Детальніше

Perfectum CRM+ERP

Надійний помічник для автоматизаціі бізнесу, легкого керування продажами і клієнтською базою. ВСЕРЕДИНІ:

  • управління продажами, маркетингом, обслуговуванням клієнтів та фінансами;
  • складський облік, товарообіг, закупівлі та постачальники, служби доставки;
  • автоматизація рутинних завдань та збереження всієї необхідної інформації в одному місці;
  • взаємодія з клієнтами
  • аналітичні засоби для отримання інформації про вашу компанію, клієнтів та ринок. Детільніше

SuiteCRM

Професійна Open Source CRM система, що функціонально не поступається Saleforce і Microsoft Dynamics. SuiteCRM дозволяє виявляти нові можливості та укладати угоди простіше та швидше.

Детальніше: за посиланням

Для маркетплейсів

Prom

Найбільший маркетплейс України, де продається понад 100 млн товарів від десятків тисяч підприємців з усієї країни.

Інструкцію для налаштування та відповіді на часті запитання щодо видачі чеків у кабінеті продавця Prom дивіться за посиланням.

ROZETKA Маркетплейс

Краща торговельна інтернет-платформа ROZETKA Маркетплейс інтегрується з ПРРО «Вчасно.Каса».

Для налаштування скористайтеся інструкцією «Інтеграція з ROZETKA Маркетплейс».

Епіцентр Маркетплейс

Платформа Епіцентр Маркетплейс інтегрується з ПРРО «Вчасно.Каса».

Для налаштування скористайтеся інструкцією «Інтеграція».

Для медичних закладів та аптек

DocDream

Зручна програма для медичних центрів.

  • Автоматизація запису на прийом
  • Електронна медична карта та фінансові документи для пацієнтів
  • Складський облік, звітність та аналітика
  • Схема нарахування зарплати персоналу
  • Медичний маркетинг

Інструкція для налаштування інтеграції за посиланням.

MedExpert

Система управління медичною клінікою.

  • Автоматизація приватних медичних клінік.
  • Реєстратура, кабінети лікарів, бухгалтерія, склад, лабораторія аналізів.
  • Облік медичної та фінансової інформації.

«Вчасно.Каса» підключається до робочого місця реєстратури. Деталі за телефоном (067) 2091257.

DentExpert

Система управління стоматологічною клінікою.

  • Автоматизація стоматологічних клінік.
  • Реєстратура, кабінет лікаря стоматолога, бухгалтерія, склад, стоматологічна лабораторія.
  • Облік медичної та фінансової інформації.

«Вчасно.Каса» підключається до робочого місця реєстратури. Деталі за телефоном (067) 2091257.

Clinica Web

Інформаційна система для приватних медичних центрів.

  • Автоматизація процесів
  • Облік медичної і фінансової інформації
  • Підключення до eHealth

Щоб налаштувати роботу Clinica Web з програмним РРО «Вчасно.Каса», звертайтесь за тел.: (067) 619-88-51.

iClinic

Хмарний сервіс управління клінікою.

  • База пацієнтів з гнучким пошуком
  • Конструктор форми анамнезу, консультативних висновків та лабораторних досліджень
  • Зубна формула з історією змін
  • Розрахунок зарплати, медична документація (025/о, 043/о та інші)
  • Складський облік, фінансові звіти та статистика

Інструкція для налаштування інтеграції за посиланням.

Інтайла

Хмарна програма для аптек.

  • Доступи працівників
  • Ціноутворення, прайслисти, акції та знижки
  • Замовлення в одній програмі
  • Прихід товару та друк цінників
  • Зручна робота із залишками тощо

Деталі за телефоном 050 463 46 90, 093 566 18 60.

Proxima Apteka

Система автоматизації аптек від Proxima Research, яка об’єднує програмне забезпечення для успішної роботи бізнес-процесів аптечних мереж.

Контакти:

АНР-Аптека

Рішення для автоматизації обліку в аптеках.

  • Керування товарними запасами
  • Повна автоматизація частини бізнес-процесів
  • Прозорість та керованість роботи підприємства
  • Інструменти для виконання специфічних бізнес-процесів аптек

Контакти: (050) 334-24-08, (096) 114-52-52, (093) 220-60-52.

Doctor Eleks

Медична інформаційна система Doctor Eleks автоматизує всі бізнес-процеси:

  • Для приватних медичних закладів
  • Для державних медичних закладів
  • Для медичних кабінетів
  • Для аптечних закладів

Щоб налаштувати інтеграцію Doctor Eleks з програмним РРО «Вчасно.Каса», звертайтесь за контактами на сайті.

Аптека+

Сучасний інструмент підвищення ефективності бізнесу вашої компанії, який дозволяє в комплексі автоматизувати завдання оперативного і управлінського обліку, аналізу і планування торгових операцій, забезпечуючи тим самим ефективне управління сучасною аптекою чи аптечною мережею.

Усі деталі можна дізнатись за телефоном (067)505-19-78

Посилання на сайт

Для сфери послуг

SERVIO

Комплексне рішення з автоматизації підприємств сфери послуг.
Сервіс спрощує ведення:

  • оперативного і управлінського обліку;
  • формування звітності;
  • управління персоналом;
  • програмами лояльності.

Щоб налаштувати роботу SERVIO з програмним РРО «Вчасно.Каса», звертайтесь за посиланням.

КОТИКО

Система обліку для бізнесу у сфері краси, яка допомагає систематизувати інформацію та автоматизувати рутинні процеси в управлінні.

  • Нагадування клієнтам про візит за допомогою СМС
  • Запис та облік клієнтів
  • Розрахунок собівартості послуг
  • Контроль статистики тощо

Контактна пошта: [email protected]

OtelMS

Професійна система управління готельним бізнесом.

  • PMS-система керування номерним фондом
  • Channel Manager — організація взаємодії об’єкта розміщення з майданчиками бронювання (Booking.com, AirBnB, Hotels24, Dobovo та ін.)
  • Модуль онлайн-бронювання — прямі продажі без комісії
  • Модуль керування покоївками
  • Статистика та звітність

Деталі за посиланням https://otelms.com.

RemOnline

Інноваційна хмарна система автоматизації та обліку бізнесу, з широким функціоналом для покращення роботи компаній. Включає в себе ефективні інструменти CRM-системи та ряд додаткових сервісів, спрямованих на оптимізацію управління складом, торгівлю на маркетплейсах, звітність та аналітику.

RemOnline надає вбудовані шаблони для різних сфер бізнесу, від одноосібних підприємств до середніх компаній, таких як ремонтні майстерні, автосервіси, онлайн та офлайн-магазини. Це дозволяє налаштувати систему під конкретні потреби компанії та підвищити її продуктивність. Детальніше

LuckyFit

Повноцінна CRM система для спортивних клубів та фітнес студій.

Повністю український продукт, який допомагає спортивному бізнесу не лише в Україні, а і багатьом дружнім країнам.

На ринку — 8 років. Наші клієнти — у 12 країнах.

Безліч інтеграцій для комфортного користування.

Для контролю над бізнес-процесами

UGLA

Українська ERP/CRM система для малого, середнього та великого бізнесу. Програмне рішення для управління всіма аспектами діяльності компанії:

  • Галузеві рішення
  • Понад 12 універсальних модулів та спеціальні модулі для галузей
  • AI і ML
Офіційний сайт: migrupp.com

CRM LUX

Програма для автоматизації бізнесу.
Повний контроль над бізнес-процесами у компанії.

Як налаштувати роботу CRM LUX з програмним РРО «Вчасно.Каса» дивіться за посиланням.

Firmao

Програмне забезпечення CRM онлайн.

  • CRM — управління взаємовідносинами з клієнтами
  • Розклади, завдання, проєкти
  • Виставлення рахунків.
  • Маркетинг — отримання потенційних клієнтів
  • ERP — продукція, склади
  • Процеси. Обіг завдань, рахунків, документів

Контакти: [email protected], +380 94 710 01 78

Odoo

Набір бізнес-додатків: CRM, HR, проєкти, бухгалтерія, точка продажу, вебсайт, електронна комерція та багато іншого! Інтеграцію з ПРРО «Вчасно.Каса» розробила компанія LBS corporation.

АІС «Kaskad»

Комплексна система автоматизації управління підприємством: управління фінансами, персоналом, виробництвом, бухгалтерський та податковий облік, розрахунок заробітної плати, управління автотранспортом, складською логістикою, системами контролю доступу, рішення для магазинів, автоматизація медичних клінік та медичних лабораторій і ін.

Контакти: +380505194858, [email protected]

Lili6

Автоматизація внутрішньої бухгалтерії:
  • склади;
  • взаєморозрахунки;
  • фінанси.
Контакти: 095 650 04 21 та 098 098 17 66.

TOUCHCARD TECH

Технологічні та платіжні рішення для вендингу і ритейлу.

Контакти: [email protected]

FinOK

Онлайн сервіс ефективного фінансового та кадрового контролю для малого та середнього бізнесу.

Завдяки інтеграції FinOK та ПРРО«Вчасно.Каса», бізнес отримує можливість оптимізувати роботу і підвищити ефективність. Деталі за посиланням.

Uspacy

Робочий простір для організації внурішніх процесів компанії:

  • CRM-система, яка допоможе впорядкувати відносини з клієнтами
  • соціальна мережа і чат для комунікації команд та співробітників
  • завдання та групи для спільної роботи
  • центр комунікації для зв’язку з соціальними мережами та месенджерами

Для налаштування інтеграції звертайтеся до чату живої підтримки.

CRM/ERP система OneBox OS

Українська операційна система OS для управління взаємовідносинами з клієнтами бізнесу. Дає змогу автоматизувати бізнес-процеси та таким чином підвищити рівень продажів, оптимізувати маркетингову стратегію та поліпшити якість обслуговування споживачів.

Детальніше про OneBox OS — за посиланням.

Посилання на сторінку з модулем.

Універсал 9:ERP

Хмарна система, що масштабується. Призначена для автоматизації бізнес-процесів, задач обліку й управління великих підприємств та їхніх рітейл точок. А також для невеликих роздрібних закладів.

Завдяки інтеграції ПРРО «Вчасно.Каса» з Універсал 9:ERP можна генерувати фіскальні чеки.

Детальніше на сайті.

Для фінансових компаній

Lombard Gold

Програмне забезпечення для фінансових компаній, найкращий ліцензійний продукт в Україні.

Як налаштувати роботу Lombard Gold з програмним РРО «Вчасно.Каса» дивіться за посиланням.

Q-FINANCE

Автоматизація системи управління фінансових установ (кредитних спілок).

Інструкція для налаштування інтеграції.

Для бухгалтерів

iBuh Online

Ваш надійний партнер у сфері бухгалтерії, фінансів та автоматизації бізнесу. Детальніше

Крім хмарної програми ви отримаєте:

  • Можливість вести безліч підприємств/організацій у одній програмі.
  • Повний технічний супровід у вигляді консультацій.
  • Доступ до програми 24/7 з будь якої точки світу.
  • Збереження ваших даних у декількох Data-центрах.
  • А ще, контролюйте продажі, здавайте звітність в ДФС

Для логістичних та кур'єрських служб

Мурашина логістика + Defin

Хмарна система управління транспортом.

Має ряд переваг: простий у користуванні, доступ до сервісу відразу після авторизації. Базові операції можна освоїти за годину. Безкоштовний аудит. Впровадження проекту під ключ. Оплата тільки за активні ліценії.

Детальніше.

Отримати консультацію
Mail
Viber
Telegram