Рішення для малого бізнесу: ПРРО «Вчасно.Каса» для брендової крамниці Львівського університету «Franko Store»
Сфера діяльності: Роздрібна торгівля |
Посада спікера: Менеджер магазину |
Вид діяльності: Соціальне підприємництво |
Завдяки програмному реєстратору розрахункових операцій (ПРРО) «Вчасно.Каса» українські підприємці-початківці можуть легко відкривати свій бізнес. А ще — зручно реєструвати програмну касу або інтегрувати з нею наявну облікову систему, заощаджуючи значні кошті на придбанні та обслуговуванні окремих дороговартісних і складних в обслуговуванні пристроїв, які виконують аналогічні задачі.
«Franko Store» — брендова крамниця Львівського національного університету ім. І. Франка, яка започатковує нову традицію соціального підприємництва у стінах університету. Стартап має стати прикладом для десятків тисяч студентів і поштовхом до відкриття власної справи, що стане вагомим внеском у розвиток українського соціально-орієнтованого бізнесу.
Магазин успішно інтегрував облікову систему із сервісом «Вчасно.Каса» на початку 2024 року.
Спікер: Юрій Кадіров — випускник Львівського національного університету імені Івана Франка, менеджер крамниці брендової продукції університету «Franko Store».
Юрій поділився досвідом, як впроваджував «Вчасно.Каса» у бізнес та як користується перевагами сервісу.
Як виникла ідея заснувати магазин?
Юрій нещодавно завершив навчання в ЛНУ ім. І. Франка, працює у Центрі маркетингу та розвитку університету. Коли минулоріч йому випала нагода долучитися до відновлення традиції соціального підприємництва в університеті, — охоче долучився у ролі менджера крамниці і почав впроваджувати сміливі ідеї всієї команди в життя.
«Franko Store» — це крамниця брендової продукції університету, в якій можна придбати одяг, канцтовари, аксесуари та всілякі цікаві речі для студентів, викладачів, випускників і гостей університету.
Які стояли задачі перед «Franko Store»?
Спочатку магазин користувався веб-версією програмної каси від іншого провайдера, чого на перших етапах повністю вистачало. Веб-версія стала незручною, коли крамниця впровадила повноцінну облікову систему, — тоді і постала задача інтегрувати її з ПРРО.
Наш вибір був очевидний, бо тільки у «Вчасно.Каса» є спеціальний додаток Device Manager, який дозволяє легко та зручно інтегрувати наявну облікову систему з програмною касою, поєднати її з платіжним терміналом для зручних оплат картками, а також смартфонами з використанням безконтактних технологій. Подивившись на технічну сторону інтеграції та на те, які питання можуть виникати, ми обрали «Вчасно.Каса», бо у інших провайдерів немає такого зручного додатку.
Оскільки торгова точка і каса крамниці вже були зареєстровані у податковій, потрібно було імпортувати тепер їх у «Вчасно.Каса». Це вийшло зробити просто за допомогою спеціальної форми у веб-кабінеті сервісу.
Які переваги вплинули на вибір «Вчасно.Каса»?

Легка та зручна інтеграція
Завдяки додатку Device Manager можна легко та зручно інтегрувати наявну облікову систему з програмною касою.

Автозакриття зміни
«Вчасно.Каса» пропонує функцію автозакриття зміни, що дозволяє закривати касу автоматично та уникати штрафів від податкової.

Оперативність служби турботи
Служба турботи оперативно реагує на запити і допомагає вирішити будь-які питання з програмною касою швидко та ефективно.

Безперебійність роботи
З додатком Device Manager можна працювати стабільно під час перебоїв на серверах податкової та відключення світла.

Автоматичні оновлення
Додаток оновлюється постійно і має власну технічну підтримку, що може робити доопрацювання під потреби клієнта.

Можливість імпортувати касу
За допомогою спеціальної форми у веб-кабінеті є можливість швидко та просто імпортувати вже зареєстровані у податковій торгову точку та касу.
Чому обрали ПРРО, а не залізне РРО?
З досвіду Юрія Кадірова: залізні каси постійно ламаються, важко дописатися до підтримки і доводиться власноруч розбиратися у налаштуваннях.
Рівень витрат — одна з ключових переваг програмних РРО над залізними.
Залізні РРО коштують 20 000 грн, що для початку бізнесу є значною сумою. Окрім того, потрібно ще й постійно витрачати кошти на сервісне обслуговування, яке залишається на дуже низькому рівні. Більшості компаній сервісного обслуговування залізних РРО байдуже на те, чи клієнт задоволений, чи є у нього проблеми.
Які труднощі виникали під час інтеграції із сервісом «Вчасно.Каса»?
Складнощів під час інтеграції не виникло, адже у «Вчасно.Каса» є чіткі інструкції щодо інтеграції з популярними обліковими системами для бізнесу, зокрема, з використанням Device Manager.
Ця інтеграція ідеально працює, і не потрібно більше нічого. Я — айтівець, тому мені було цікаво розібратися з особливостями роботи «Вчасно.Каса» самостійно. Проте, було приємно поспілкуватися з представником «Вчасно.Каса», який розробляв відповідну інтеграцію, й отримати допомогу з розширеними налаштуваннями — так, наша співпраця була приємною і продуктивною.
Яким тарифом користується «Franko Store»?
Раніше ми сплачували 180 грн на місяць, але згодом перейшли на тариф «Базовий», де одна каса обслуговується безкоштовно, оскільки «Franko Store» поки розвивається і не має великої кількості продажів.
Коли сервіс «Вчасно» анонсував безкоштовний тарифний план для ФОП до 300 чеків, це був ідеальний варіант для брендової крамниці, тому що чеків — небагато.
Це хороша ініціатива для підприємців-початківців та для соціальних підприємств, оскільки інвестувати велику суму на початку бізнесу — ризиковано, і немає в цьому потреби, коли є таке рішення, як ПРРО.
Отримані переваги використання ПРРО
«Franko Store» рекомендує «Вчасно.Каса» іншим підприємцям, спираючись на такі переваги: легка та зручна інтеграція, мобільність, багатофункціональність та зручність у використанні.
Читайте також: Хмарна каса: особливості і переваги для бізнесу