⚡ Новий тариф “Максимальний” — нові можливості для бізнесу     Детальніше
+38 044 392 0 300

пн-пт 8:00-22:00
сб 9:00-19:00
нд 10:00-19:00

[email protected]

пн-пт 8:00-22:00
сб 9:00-19:00
нд 10:00-19:00

Сервіси Закупівлі:

Як завдяки впровадженню ПРРО зменшити витрати на фіскалізацію на 60%: досвід мережі магазинів «Антошка»

Кейс від мережі магазинів «Антошка»

Сфера діяльності:
Роздрібна торгівля
Посада спікера:
Директор з операцій і розвитку        
              Розмір компанії:
              1000+ співробітників

 

Для чого потрібен ПРРО для ФОП?«Антошка» — це мережа роздрібних магазинів родинної компанії RedHead Family Corporation, яка складається з 40 магазинів у 17 містах України. Компанія активно займається дистрибуцією та займає 70% ринку імпортного дитячого харчування в Україні.

Про те, з чого почалося впровадження ПРРО «Вчасно.Каса» і як відмова від паперових чеків не лише спростила процес фіскалізації, але й дозволила скоротити витрати на 60%, розповів Іван Чивкін, директор з операцій і розвитку мережі «Антошка».

Результати впровадження ПРРО «Вчасно.Каса»

Всі магазини мережі використовують ПРРОВсі магазини мережі використовують ПРРО
Замінили 70% залізного обладнанняЗамінили 70% залізного обладнання
Суттєво пришвидшили обслуговування клієнтівСуттєво пришвидшили обслуговування клієнтів
Оптимізація витрат Оптимізація витрат ~1 млн грн на рік

З чого почалося впровадження «Вчасно.Каса»?

На ринку з’явилася можливість замінити залізні каси на програмні РРО, і всі заговорили про електронні чеки. Згодом партнери почали розсилати пропозиції про впровадження такого сервісу, і ми з командою цим зацікавилися.

Почали вивчати цей інноваційний підхід з аналізу доступних рішень і їх порівняння. У фінальному протистоянні зійшлися двоє лідерів ринку, але, враховуючи можливості та надійність пропонованих інструментів, до тестування потрапило лише одне — «Вчасно.Каса».

Далі почалося найцікавіше. Протягом року ми обговорювали користь впровадження такої системи. Залучили всі департаменти центрального офісу: юристів, бухгалтерію, HR-відділ, відділ маркетингу тощо. Звісно, якщо ви плануєте щось настільки масштабне, то маєте розуміти, що вся команда має брати в цьому участь. Коли прийняли остаточне рішення, попередньо підготували команду та процеси, а тоді розпочали співпрацю з «Вчасно».

Колеги з ІТ-відділу разом із партнерами «Вчасно» налаштували все за місяць. Після цього ми навчали наших співробітників — навчальних матеріалів було вдосталь.

Наступним кроком був тест у нашому інтернет-магазині. Ми спостерігали, як клієнти реагують на зміни та як будуються бізнес-процеси всередині компанії. Тестування пройшло успішно, і всі процеси працюють без збоїв. Клієнти не помітили змін, адже ПРРО давно стало звичним і зрозумілим для кожного.

Після першої проби відбувся такий же тест на офлайн-магазинах. Вибрали два в Одесі, оскільки центральний офіс знаходиться саме там. Як тільки побачили, що все добре працює, прийняли рішення йти далі.

Рекордно швидкий перехід на ПРРО

Мережа магазинів товарів для дітей Антошка

1 березня 2024 року ми вирішили в одну ніч перейти на ПРРО. Якісно до цього підготувалися — і співробітники магазинів, і ІТ-спеціалісти в регіонах.

Це було нелегко, однак завдяки скоординованій співпраці ІТ-команди та департаментів компанії нам вдалося налаштувати й запустити систему всього за кілька годин до відкриття першого магазину.

Станом на зараз всі наші магазини повністю перейшли на ПРРО і використовують електронні чеки. Ми замінили близько 70% залізних касових апаратів і ще 30% обладнання позбудемося в 2025 році.

Які труднощі виникли під час впровадження?

Жодних проблем не було. Наш випадок — це майже ідеальний приклад того, як має відбуватися інтеграція чогось нового в нашій компанії. А «Вчасно.Каса» показала як сервіс може швидко та якісно виконати інтеграцію з великим бізнесом. Це приклад налагодженої співпраці технологій на користь ефективності та результату.

Отримані переваги

Ми не тільки спростили процес роботи з чеками, а й отримали низку переваг, які допомагають економити час і ресурси:

  • Позитивний вплив на навколишнє середовище. Електронні чеки — це одна з ключових причин переходу на ПРРО. Для нашої компанії екологічна відповідальність має велике значення.
  • Національний кешбек. Багато виробників користуються цією послугою, і зі свого досвіду можемо сказати, що на відміну від нюансів зі звичайним РРО, саме з програмним РРО все працює чудово.
  • Позитивні відгуки клієнтів. ПРРО допомагають швидко обслуговувати клієнтів, особливо у період пікового навантаження. Всі клієнти дуже звикли до цього, тому відгукуються позитивно.
  • Оптимізація витрат. Завдяки електронним чекам щороку ми економимо до 1 млн грн.
  • Мінімізація технічних проблем. За час, поки ми працюємо з ПРРО, у нас не було жодних технічних проблем з обладнанням.

Раніше робота з касовими апаратами приносила чимало труднощів: часті технічні збої, складність оперативного ремонту, тривалість процедури реєстрації та значні витрати на обслуговування.

Завдяки впровадженню ПРРО ми змогли позбутися всіх цих проблем, а витрати, пов’язані з фіскалізацією, скоротилися на 60%.

У майбутньому плануємо також запровадити сучасні каси самообслуговування та портативні каси, щоб зменшити черги й підвищити комфорт для наших клієнтів.

Отримати консультацію
Електронна пошта
Mail
Вайбер
Viber
Телеграм
Telegram