📢 Безкоштовний вебінар: «Instagram-магазин без штрафів»  Зареєструватись
[email protected]

пн-пт 8:00-22:00
сб-нд 9:00-22:00

Як «Вчасно.Каса» допомагає малому бізнесу бути швидким, зручним та екологічним: кейс інтернет-магазину shobsho?

Впровадження ПРРО в інтернет-магазині shobsho

Сфера діяльності:
Роздрібна торгівля
Посада спікера:
Співзасновник

Як малому бізнесу бути швидким, зручним та екологічним
Сучасний малий бізнес завжди шукає рішення, які допомагають працювати швидше, зручніше та екологічніше. В умовах постійних змін і зростання вимог до підприємців особливо важливими стають прості у використанні сервіси, що мають надійну технічну підтримку та інтуїтивний функціонал.

Як малому бізнесу легко організувати свою роботу і з якими труднощами можна зіткнутися — розповів Олег Олексюк, співзасновник магазину вуличного одягу з фрагментами стріт-арту та сучасного живопису shobsho?

Результати впровадження «Вчасно.Каса»

Швидке налаштування каси

Швидко налаштували касу і працюємо без труднощів

Використовуємо «Вчасно.КЕП» для всіх потреб

Можливість імпортувати касу

Працюємо екологічно, адже видаємо виключно електронні чеки

З чого починали бізнес?

Якщо говорити про ідею, то ми з дружиною творчі люди і завжди мріяли створити щось своє. Що стосується організації, то все було чітко і послідовно:
Налаштування каси пройшло досить швидко

  • відкрили ФОП;
  • додали відповідний КВЕД для продажу товарів онлайн;
  • створили сайт;
  • підключили до сайту еквайринг;
  • зареєстрували ПРРО «Вчасно.Каса»

5 зрозумілих кроків і основа для роботи бізнесу була закладена.

Клієнти магазину shobsho? — хто вони?

Магазин shobsho? — це інтернет-магазин, в якому поєднуються вуличне мистецтво, сучасний живопис та стильний одяг.

Тому нашими клієнтами можуть стати всі, хто цінує оригінальні й незвичайні речі. Найчастіше наші постери купують як подарунок — адже це справді унікально: цікаві шматочки міста, частинки Києва, зображені через стріт-арт.

Щодо одягу, наша аудиторія надзвичайно широка, адже всі носять одяг. Ми створюємо речі, які вирізняються нестандартністю й привертають увагу. Це вибір для тих, хто хоче бути оригінальним і виділитися серед інших.

Аудиторія магазину shobsho

З якими ключовими труднощами стикалися?

💡 Диференціація та вибір напряму. Спершу ми хотіли показувати будь-які цікаві деталі Києва. Проте після спілкування з людьми стало зрозуміло, що найбільше уваги привертає стріт-арт. Саме тому ми вирішили зосередитися на ньому.

Всі дизайнери унікальні. На ринку є люди, які створюють футболки з трафаретами люків, бруківки чи інших міських елементів. А ми вирішили зробити акцент саме на стріт-арті.

💡 Процес створення одягу. Так як ми вперше починали власний бізнес, то не знали як все влаштовано. Виявилося, що щоб пошити одяг потрібно комунікувати з великою кількістю людей і компаній.

Спочатку потрібно замовити тканину, далі знайти фабрику, яка розробляє лекала, а потім відшиває тестові зразки і всю партію. Далі — компанія-підрядник, яка друкуватиме твій дизайн на відшитому одязі.

💡 І як фінальний етап — пошук магазинів, з якими можна заколабитися для офлайн-торгівлі.

Здавалося б, організація малого бізнесу доволі проста, але навіть вона складається з багатьох етапів, де тобі доводиться взаємодіяти з великою кількістю цікавих людей.

Але перед цим потрібно було зрозуміти весь ланцюжок виробництва: як все працює, який одяг може сподобатися людям, які матеріали та тканини краще використовувати.

Ми експериментували з різними техніками нанесення малюнків: пробували нашивки, а згодом прийшли до DTF-друку, який наразі є нашим основним методом. Навіть такі деталі, як ширина комірця, мають значення, і ми врахували кожен нюанс, щоб створювати якісний і стильний одяг.

Як вибирали програмний РРО?

Щиро кажучи, не вибирав, а одразу підключив «Вчасно.Каса». До того багато років користувався «Вчасно.ЕДО» і чув про інші продукти компанії. Тому сумнівів у виборі не було.

Про підключення і налаштування

Налаштування каси пройшло досить швидко
Підключенням займалася моя дружина. Я, у свою чергу, займався відкриттям необхідного КВЕДу через податкову. Це виявилося довшим процесом, ніж я очікував: подав заявку через Дію, а потім протягом двох тижнів узгоджував питання з податковою телефоном.

Налаштування каси пройшло досить швидко. Єдиним нюансом було замінити ключ (КЕП). У Кабінеті платника податків у нас був зареєстрований один, а для каси ми зробили «Вчасно.КЕП», на який перейшли і використовуємо для всіх потреб.

 

Загалом, «Вчасно.Каса» надає всі необхідні можливості для комфортної роботи малого бізнесу — електронні чеки, закриття зміни, подача Z-звіту, а також передплата і післяплата, адже для наших клієнтів є опція замовлень із частковою передплатою в магазині.

Про видачу чеків

Із чеками у нас все доволі просто. Ми видаємо виключно електронні чеки через мобільний застосунок «Вчасно.Каса».

Якщо є можливість уникнути використання паперу, то навіщо шкодити природі? До того ж, паперові чеки швидко вицвітають, втрачаючи будь-яку корисну інформацію вже за кілька місяців. Електронні чеки — це зручно, екологічно та надійно.

Про переваги «Вчасно.Каса»

Я готовий рекомендувати «Вчасно.Каса» колегам-підприємцям з двох основних критеріїв, які, для мене особисто, є вирішальними:

  • Простота користування. Неважливо, скільки цікавих функцій пропонує сервіс. Якщо ним складно користуватися — він втрачає свою привабливість. «Вчасно.Каса» має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Для мене це важливо, адже я люблю розбиратися у всьому самостійно, і звертаюся до служби підтримки в останню чергу.
  • Відмінний сервіс. Мій досвід із технічною підтримкою «Вчасно.ЕДО» показав, що команда працює швидко та професійно. Я звертався до них всього один раз і всі питання були вирішені максимально оперативно. Це дало впевненість у тому, що сервіс завжди підтримає у важливий момент.
  • Екологічність. Використання електронних чеків значно зменшує споживання паперу та друкарського витратного матеріалу. Замість паперових квитанцій клієнти отримують чеки в електронному вигляді через зручні канали — SMS, email або месенджери.

ПРРО для ФОП «Вчасно.Каса»

Програмний РРО для ФОП

Видавайте фіскальні чеки та працюйте за вимогами законодавства України

  • Допомагає уникати штрафів
  • Спрощує взаємодію з Податковою
  • Перетворює видачу чеків на приємний досвід

Спробуйте — 1 каса безкоштовно

Отримати консультацію
Електронна пошта
Mail
Вайбер
Viber
Телеграм
Telegram