Як «Вчасно.Каса» допомагає малому бізнесу бути швидким, зручним та екологічним: кейс інтернет-магазину shobsho?
Сфера діяльності: Роздрібна торгівля |
Посада спікера: Співзасновник |
Сучасний малий бізнес завжди шукає рішення, які допомагають працювати швидше, зручніше та екологічніше. В умовах постійних змін і зростання вимог до підприємців особливо важливими стають прості у використанні сервіси, що мають надійну технічну підтримку та інтуїтивний функціонал.
Як малому бізнесу легко організувати свою роботу і з якими труднощами можна зіткнутися — розповів Олег Олексюк, співзасновник магазину вуличного одягу з фрагментами стріт-арту та сучасного живопису shobsho?
Результати впровадження «Вчасно.Каса»

Швидко налаштували касу і працюємо без труднощів

Використовуємо «Вчасно.КЕП» для всіх потреб

Працюємо екологічно, адже видаємо виключно електронні чеки
З чого починали бізнес?
Якщо говорити про ідею, то ми з дружиною творчі люди і завжди мріяли створити щось своє. Що стосується організації, то все було чітко і послідовно:
- відкрили ФОП;
- додали відповідний КВЕД для продажу товарів онлайн;
- створили сайт;
- підключили до сайту еквайринг;
- зареєстрували ПРРО «Вчасно.Каса»
5 зрозумілих кроків і основа для роботи бізнесу була закладена.
Клієнти магазину shobsho? — хто вони?
Магазин shobsho? — це інтернет-магазин, в якому поєднуються вуличне мистецтво, сучасний живопис та стильний одяг.
Тому нашими клієнтами можуть стати всі, хто цінує оригінальні й незвичайні речі. Найчастіше наші постери купують як подарунок — адже це справді унікально: цікаві шматочки міста, частинки Києва, зображені через стріт-арт.
Щодо одягу, наша аудиторія надзвичайно широка, адже всі носять одяг. Ми створюємо речі, які вирізняються нестандартністю й привертають увагу. Це вибір для тих, хто хоче бути оригінальним і виділитися серед інших.
З якими ключовими труднощами стикалися?
💡 Диференціація та вибір напряму. Спершу ми хотіли показувати будь-які цікаві деталі Києва. Проте після спілкування з людьми стало зрозуміло, що найбільше уваги привертає стріт-арт. Саме тому ми вирішили зосередитися на ньому.
Всі дизайнери унікальні. На ринку є люди, які створюють футболки з трафаретами люків, бруківки чи інших міських елементів. А ми вирішили зробити акцент саме на стріт-арті.
💡 Процес створення одягу. Так як ми вперше починали власний бізнес, то не знали як все влаштовано. Виявилося, що щоб пошити одяг потрібно комунікувати з великою кількістю людей і компаній.
Спочатку потрібно замовити тканину, далі знайти фабрику, яка розробляє лекала, а потім відшиває тестові зразки і всю партію. Далі — компанія-підрядник, яка друкуватиме твій дизайн на відшитому одязі.
💡 І як фінальний етап — пошук магазинів, з якими можна заколабитися для офлайн-торгівлі.
Здавалося б, організація малого бізнесу доволі проста, але навіть вона складається з багатьох етапів, де тобі доводиться взаємодіяти з великою кількістю цікавих людей.
Але перед цим потрібно було зрозуміти весь ланцюжок виробництва: як все працює, який одяг може сподобатися людям, які матеріали та тканини краще використовувати.
Ми експериментували з різними техніками нанесення малюнків: пробували нашивки, а згодом прийшли до DTF-друку, який наразі є нашим основним методом. Навіть такі деталі, як ширина комірця, мають значення, і ми врахували кожен нюанс, щоб створювати якісний і стильний одяг.
Як вибирали програмний РРО?
Щиро кажучи, не вибирав, а одразу підключив «Вчасно.Каса». До того багато років користувався «Вчасно.ЕДО» і чув про інші продукти компанії. Тому сумнівів у виборі не було.
Читайте також: Чи потрібен РРО інтернет-магазину?
Про підключення і налаштування
Підключенням займалася моя дружина. Я, у свою чергу, займався відкриттям необхідного КВЕДу через податкову. Це виявилося довшим процесом, ніж я очікував: подав заявку через Дію, а потім протягом двох тижнів узгоджував питання з податковою телефоном.
Налаштування каси пройшло досить швидко. Єдиним нюансом було замінити ключ (КЕП). У Кабінеті платника податків у нас був зареєстрований один, а для каси ми зробили «Вчасно.КЕП», на який перейшли і використовуємо для всіх потреб.
Загалом, «Вчасно.Каса» надає всі необхідні можливості для комфортної роботи малого бізнесу — електронні чеки, закриття зміни, подача Z-звіту, а також передплата і післяплата, адже для наших клієнтів є опція замовлень із частковою передплатою в магазині.
Про видачу чеків
Із чеками у нас все доволі просто. Ми видаємо виключно електронні чеки через мобільний застосунок «Вчасно.Каса».
Якщо є можливість уникнути використання паперу, то навіщо шкодити природі? До того ж, паперові чеки швидко вицвітають, втрачаючи будь-яку корисну інформацію вже за кілька місяців. Електронні чеки — це зручно, екологічно та надійно.
Про переваги «Вчасно.Каса»
Я готовий рекомендувати «Вчасно.Каса» колегам-підприємцям з двох основних критеріїв, які, для мене особисто, є вирішальними:
- Простота користування. Неважливо, скільки цікавих функцій пропонує сервіс. Якщо ним складно користуватися — він втрачає свою привабливість. «Вчасно.Каса» має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Для мене це важливо, адже я люблю розбиратися у всьому самостійно, і звертаюся до служби підтримки в останню чергу.
- Відмінний сервіс. Мій досвід із технічною підтримкою «Вчасно.ЕДО» показав, що команда працює швидко та професійно. Я звертався до них всього один раз і всі питання були вирішені максимально оперативно. Це дало впевненість у тому, що сервіс завжди підтримає у важливий момент.
- Екологічність. Використання електронних чеків значно зменшує споживання паперу та друкарського витратного матеріалу. Замість паперових квитанцій клієнти отримують чеки в електронному вигляді через зручні канали — SMS, email або месенджери.
Програмний РРО для ФОП
Видавайте фіскальні чеки та працюйте за вимогами законодавства України
- Допомагає уникати штрафів
- Спрощує взаємодію з Податковою
- Перетворює видачу чеків на приємний досвід
Спробуйте — 1 каса безкоштовно