+38 044 392 0 300

пн-пт 8:00-22:00
сб 9:00-19:00
нд 10:00-19:00

[email protected]

пн-пт 8:00-22:00
сб 9:00-19:00
нд 10:00-19:00

Сервіси Закупівлі:

Залізний POS-термінал VS Сучасні аналоги

Що обрати підприємцю? Бізнес-батл.

8 Лютого, 2024

Іванна Брославська

Керівниця відділу продажів «Вчасно.Каса»

Олег Жуков

Виконавчий директор ТОВ «Сервус Сістемз Інтегрейшн»

Олексій Миропольський

Комерційний директор платіжного сервісу RozetkaPay

Про що поговорили:

З 1 січня 2024 торговці зобов’язані забезпечити можливість розрахуватися безготівково у населених пунктах, в котрих проживає понад 5 000 осіб (згідно з Постановою КМУ №894).

Способів прийому безготівки на ринку багато. Тож ми вирішили розставити всі крапки над «і» та визначити, як найкраще це зробити різним бізнесам — із вигодою та найменшими витратами.

  • Банківські оплати: різниця між класичним терміналом та сучасними методами прийому оплат
  • Як відбувається впровадження еквайрингу та чи є в цьому необхідність?
  • П’ять експертних порад для налаштування прийому безготівкових оплат

Дивитися відео:

Кому корисно подивитися бізнес-батл:

  • 1

    Підприємцям малого та середнього бізнесу, котрі працюють офлайн, наприклад, мають фізичні магазини, заклади.

  • 2

    Підприємцям, які не знають, чи потрібно їм видавати чеки.

  • 3

    Бухгалтерам, технічним спеціалістам та іншим.

Rozetkapay

Платіжний сервіс для прийому оплат онлайн та офлайн.

Послуги з інтернет-еквайрингу для продавців найбільших маркетплейсів України та власних сайтів компаній.

Сучасні інструменти для прийому оплат: інтернет-еквайринг, підписка, QR-код, електронний рахунок.

  • 9+ тисяч активних мерчантів
  • 10+ мільйонів зареєстрованих платіжних карток
  • 100 транзакцій на хвилину

 

Сервус Сістемз Інтегрейшн

Надійний партнер для платіжних рішень.

Створює інфраструктуру безготівкових платежів та сервісів.

POS термінали, банкомати, ПТКС, обладнання для самообслуговування, системи управління чергою та цифровим контентом, програмне забезпечення, сервіс та ремонт.

  • 23 роки на ринку
  • 27 сервісних центрів
  • 20+ тисяч терміналів на сервісі
Отримати консультацію
Mail
Viber
Telegram