Вебінари «Вчасно.Каса»

Бізнес-батл ⚔️ Залізний POS-термінал VS. сучасні аналоги — що обрати підприємцю?

Спікери:
Олег Жуков — виконавчий директор ТОВ «Сервус Сістемз Інтегрейшн», експерт з фізичних терміналів
Олексій Миропольський — комерційний директор платіжного сервісу RozetkaPay, експерт із альтернативних методів оплат
Іванна Брославська — керівниця відділу продажів сервісу «Вчасно.Каса»

Поговорили про таке:

  • Банківські оплати: різниця між класичним терміналом та сучасними методами прийому оплат
  • Як відбувається впровадження еквайрингу та чи є в цьому необхідність?
  • П’ять експертних порад для налаштування прийому безготівкових оплат
  • Найкращі варіанти прийняття безготівки для різних бізнесів

Корисні посилання:
✏️ Постанова КМУ №894
✏️ Закон України від 30.06.2021 № 1591-IX Про платіжні послуги
✏️ Інтеграція «Вчасно.Каса» з RozetkaPay — оплата по QR-коду
✏️ Інтеграція «Вчасно.Каса» з Tap to Phone від ПриватБанку. Як встановити POS-термінал на смартфон

💜 Обирайте послугу Еквайрингу улюбленого банку та підключайте POS-термінал до вашої каси

Інтерв’ю 💡 Чи потрібні страховим компаніям фіскальні чеки? Досвід компанії «ОРАНТА»

Спікери:
Михайло Петровський — головний бухгалтер ПАТ НАСК «ОРАНТА»
Іванна Брославська — керівниця з продажів «Вчасно.Каса».

Поговорили про таке:

  • Страхова сфера сьогодні: актуальні виклики у зв’язку з війною
  • Як правильно працювати з фіскальною касою та видавати чеки на страхові послуги?
  • У яких випадках страхові компанії зобов’язані видавати фіскальні чеки?
  • Чи є вигода від впровадження програмного РРО?

Інтерв’ю 💡 Податкові перевірки: все що треба знати підприємцям, щоб не отримати штраф

Спікери:
Богдан Янків — адвокат, CEO YANKIV Legal, експерт із податкового і корпоративного права, блогер;
Іванна Брославська — керівниця з продажів «Вчасно.Каса».

Поговорили про таке:

  • Які податкові перевірки дозволено та які штрафи можуть застосовуватись.
  • Як пройти податкову перевірку: що треба робити і від яких дій утриматися.
  • Найпоширеніші помилки при роботі з касою та як їх уникнути підприємцю.
  • Особливості податкових перевірок для інтернет-магазинів.

«Товарний облік для ФОП»

Спікери вебінару:

  1. Світлана Лисюк — консультантка з бухгалтерських питань, авторка блогу «Податкові новини від LSA»
  2. Іванна Брославська — керівниця відділу продажів сервісу «Вчасно.Каса»

Поговорили про таке:

  • Що таке товарний облік та первинка?
  • Які правила ведення обліку товарів та які інструменти для цього існують?
  • Кому з ФОП необхідно вести товарний облік?
  • Які штрафи передбачені законодавством за порушення норм ведення товарного обліку?

«Торгові автомати та фіскальні чеки. Досвід компанії BigWash»

Спікери вебінару:

  1. Вячеслав Кузнєцов — менеджер ІТ відділу компанії BigWash.
  2. Вадим Баран — керівник партнерської мережі «Вчасно.Каса»

Поговорили про таке:

  • Вендингові апарати: що це та як це працює в Україні?
  • Чи обов’язкова фіскалізація для продажів за допомогою торгових апаратів?
  • Особливості впровадження програмної каси для торгових апаратів: переваги та складнощі
  • Практичні поради від BigWash: досвід видачі фіскальних чеків на автомийці

«Все про касу та чеки для ФОП: Як уникнути штрафів і зайвих витрат»

Спікери вебінару:

  1. Оксана Ящинська (офіційний сайт, Instagram, Facebook) — податкова консультантка, бухгалтерка-практик з досвідом роботи понад 20 років. Сертифікована міжнародна бухгалтерка АССА DipIfr, IPFM «Фінансовий менеджмент та управлінський облік».
  2. Олексій Міропольський — комерційний директор RozetkaPay.
  3. Іванна Брославська — керівниця відділу продажів сервісу «Вчасно.Каса»

Поговорили про таке:

  • Зміни у законодавстві щодо штрафів за невикористання РРО/ПРРО
  • Отримання безготівкових оплат. Термінали, QR чи Tap to Phone: що обрати
  • Активна підготовка до фіскалізації: план дій для ФОП
  • Як підключити QR-платежі на касах. Оплата Apple Pay та Google Pay
  • Як почати видавати чеки без жодних витрат

«Касові апарати та чеки. До чого готуватись підприємцям з 1 липня 2023 року»

Спікери вебінару:

  1. Оксана Ящинська (офіційний сайт, Instagram, Facebook) податкова консультантка, бухгалтерка-практик з досвідом роботи понад 20 років. Сертифікована міжнародна бухгалтерка АССА DipIfr, IPFM «Фінансовий менеджмент та управлінський облік».
  2. Іванна Брославська, керівниця відділу продажів сервісу «Вчасно.Каса»

Поговорили про таке:

  • Застосування РРО/ПРРО з 1 липня 2023 року
  • Коли підприємці зобов’язані використовувати РРО/ПРРО
  • За які порушення можуть оштрафувати з 1 липня

«Як працювати з цифровою касою на Prom.ua»

Запрошений гість: Роман Добрянський, заступник начальника управління фактичних перевірок департаменту податкового аудиту ДПС України.

Модератор: Анна Комарова, керівниця розробки сервісу «Вчасно.Каса».

На вебінарі детально розглянули такі питання:

  • Коли треба видавати фіскальний чек, а коли не треба
  • Як проводяться розрахунки
  • Купує звичайна фіз.особа, кошти надходять на карту-ключ до офіційного рахунку, яка своєю чергою переказує ці кошти на IBAN. Чи потрібно видавати покупцю чек на товар по даній операції?
  • Що таке карта-ключ та чому треба ПРРО
  • Доставка товару з оплатою у поштовому відділенні
  • Оплата товару з доставкою кур’єрською службою
  • Доставка товару кур’єром продавця
  • Доставка товару кур’єром продавця з оплатою на сайті інтернет-магазину за реквізитами ЕПЗ
  • Коли і як правильно пробивати чек при Пром Оплаті
  • Передплата і післяплата

«Актуальні запитання про касу та чеки — відповідає податкова»

Наші спікери:

  1. Роман Добрянський, заступник начальника управління фактичних перевірок департаменту податкового аудиту ДПС України.
  2. Анна Комарова, керівниця розробки сервісу «Вчасно.Каса».

На вебінарі відповіли на такі запитання:

  • Як правильно вказувати назви товарів в чеку та вести товарний облік для сфери послуг
  • Інтернет-магазинам і не тільки: що потрібно знати про передплату та післяплату
  • Оплата через термінал або QR безготівкова оплата чи ні
  • Штрафи. Чого чекати підприємцям з 1 липня чи краще не чекати, а фіскалізувати чеки зараз

«Чи потрібно видавати фіскальні чеки під час війни? — відповідає податкова»

Запрошені спікери:

  1. Роман Добрянський — заступник начальника управління фактичних перевірок департаменту податкового аудиту ДПС України.
  2. Світлана Лисюк — консультантка з бухгалтерських питань, авторка блогу «ПОДАТКОВІ НОВИНИ ВІД LSA»​

Модераторка: Анна Комарова — керівниця розробки сервісу «Вчасно.Каса».

На вебінарі відповіли на такі запитання:

  • Чи треба РРО під час воєнного стану?
  • Чи будуть застосовувати штрафні санкції за виявлення порушень при використанні РРО/ПРРО, що вчинені в період воєнного стану?
  • Телеграм-бот, у якому можна поскаржитись про відсутність РРО.
  • Чи правда, що термінали мають бути присутніми майже в усіх до 2025 року?
  • Про фактичні перевірки під час війни та ще багато інших запитань від слухачів.

«Використання РРО/ПРРО під час воєнного стану: перевірки та штрафи»

З вами були спікери:

  1. Мар’яна Кавин — бухгалтерка та податкова консультантка, керівниця проєкту «Податковий блог Мар’яни Кавин».
  2. Анна Комарова — керівниця розробки сервісу «Вчасно.Каса».

На вебінарі говорили про:

  • Платіжні термінали: робота за новими правилами з 1.08.2022 року.
  • Обов’язковість застосування РРО/ПРРО та платіжного термінала: хто повинен отримати під час війни та в яких операціях.
  • Хто може працювати без платіжного термінала? Чи перевіряють під час війни використання РРО/ПРРО та платіжного термінала.
  • Які перевірки дозволені та які штрафи під час війни передбачені за незастосування РРО/ПРРО та платіжного термінала.
  • Відсутність РРО/ПРРО. Відсутність товарного обліку.
  • Переваги та недоліки РРО і ПРРО.
  • Електронний підпис (КЕП): як отримати/ вартість /термін дії.

«Відповідаємо на популярні питання щодо використання ПРРО в 2022 році»

Запрошені спікери:

  1. Світлана Лисюк — консультантка з бухгалтерських питань.
  2. Роман Добрянський — заступник начальника управління фактичних перевірок департаменту податкового аудиту ДПС України.

Модераторка: Тамара Кучугурна, керівниця розробки сервісу «Вчасно.Каса».

«Актуальні питання впровадження ПРРО. Відповідають експерти»

Ведуча та модераторка – Леся Михаленко, бізнес-адвокатка, експертка в спільноті Prom.ua для підприємців.

Відповідає на запитання – Валерія Сирова, сертифікована бухгалтерка-міжнародниця з 20-ти річним досвідом у фінансах і податках у всіх видах бізнесу, власниця аутсорсингової компанії з ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємств та ФОП.

На вебінарі розглянули:

  • Кому потрібно підключати програмну касу і що таке розрахункова операція
  • Помилки і штрафи та практичні поради по роботі з касою
  • А також надали відповіді на запитання під час ефіру

Почніть видавати чеки з ПРРО «Вчасно.Каса»

Понад 35000 підприємців уже фіскалізуються разом з нами. Приєднуйтесь і ви! Підключення та перші 14 днів — безкоштовно.

Отримати консультацію
Mail
Viber
Telegram