Якщо ви аварійно закрили зміну, каса блокується задля уникнення помилок до повного відновлення роботи.
Якщо ви працюєте через кабінет «Вчасно.Каса» або мобільний застосунок, зверніться до техпідтримки для розблокування каси. Необхідно буде повідомити фіскальний номер каси та код ЄДРПОУ(ІПН). Після розблокування можна відкривати зміну і продовжувати роботу.
Якщо ви працюєте через «Вчасно.POS» або по інтеграції (тобто використовуєте додаток Device Manager), каса розблокується автоматично. Вам необхідно буде перестворити вашу касу в додатку за допомогою токену та ключа ЕЦП. Після аварійного закриття перейдіть у додаток, натисніть біля потрібної каси на значок олівця зеленого кольору, прогорніть донизу і натисніть на пункт «Інженерні функції», а потім — «Аварійне видалення ПРРО». Як знову створити касу, можна ознайомитися в
інструкції (Починаючи з пункту 5).
Якщо немає можливості перестворити повністю касу, можна просто замінити токен в Device Manager за
інструкцією.
Проте рекомендуємо повністю перестворити касу в додатку задля коректної роботи всіх функцій.
Після перестворення каси/заміни токену необхіно виконати три дії послідовно:
- Натисніть кнопку «Відкрити зміну», підтвердіть та отримаєте помилку по касі.
- Перейдіть до пункту «Інженерні функції» і натисніть «Скинути стан ПРРО» та підтвердіть дію.
- Ще раз натисніть «Відкрити зміну» і зміна по касі відкриється.
Можна проводити чеки і працювати у стандартному режимі.