Аварійне закриття зміни та «офлайн»

ДФС: Загальна помилка (Status: 0), «Стабільність ДФС 0%» в застосунку DeviceManager

Аварійне закриття зміни — це механізм, який був розроблений для закриття зміни по касі в наступних випадках:

  • Пристрій, на якому ви працювали, втрачено або сталася поломка, через яку немає можливості закрити зміну.
  • У вас немає доступу до каси, а час тривалості зміни (24 години) добігає кінця.
  • По касі виникла помилка, в роботі яку виправити немає можливості, і каса знаходиться в режимі онлайн.

Важливо!!! Якщо ви працюєте через по інтеграції (тобто використовуєте додаток Device Manager) і каса знаходиться в офлайн режимі, не рекомендуємо закривати зміну аварійно, адже після аварійного закриття ви втратите всі чеки, зроблені в офлайн режимі, до моменту аварійного закриття чеки можна буде провести.

Якщо каса знаходиться в офлайн режимі без вагомих на те причин (інтернет робочий, метрика «Стабільність ДФС» знаходиться на рівні 95% і вище, ключ ЕЦП діючий) і не повертається до онлайн режиму, рекомендуємо звертатися на лінію техпідтримки за номером 0800302545 або надсилати лист на пошту [email protected] із вказанням в темі, що каса знаходиться в режимі офлайн. У листі обов’язково вкажіть фіскальний номер каси.

Якщо ви працюєте через веб-кабінет «Вчасно.Каса», немає потреби аварійно закривати зміну. Щоб закрити зміну, перейдіть до пункту «Торгові точки» у кабінеті і натисніть на «Додаткові Дії/Закрити зміну», після чого вкажіть ваш ключ ЕЦП.

Як закрити зміну аварійно?

Зайдіть у кабінет «Вчасно.Каса» у вкладку «Торгові точки та каси» і відкрийте Налаштування каси.
Зі списку торгових точок оберіть потрібну і в ній знайдіть касу. Кнопка «Аварійно закрити зміну» знаходиться під кнопкою «Зберегти».

Обов’язково прочитайте текст перед аварійним закриттям, якщо погождуєтеся, закрийте аварійно зміну.

Відновлення роботи каси у разі аварійного закриття

Якщо ви аварійно закрили зміну, каса блокується задля уникнення помилок до повного відновлення роботи.

Якщо ви працюєте через кабінет «Вчасно.Каса», зверніться до техпідтримки для розблокування каси. Необхідно буде повідомити фіскальний номер каси та код ЄДРПОУ(ІПН). Після розблокування можна відкривати зміну і продовжувати роботу.

Якщо ви працюєте по інтеграції (тобто використовуєте додаток Device Manager), каса розблокується автоматично. Вам необхідно буде перестворити вашу касу в додатку за допомогою токену та ключа ЕЦП. Після аварійного закриття перейдіть у додаток, натисніть біля потрібної каси на значок олівця зеленого кольору, прогорніть донизу і натисніть на пункт «Інженерні функції», а потім — «Аварійне видалення ПРРО». Як знову створити касу, можна ознайомитися в інструкції (Починаючи з пункту 5).

Якщо немає можливості перестворити повністю касу, можна просто замінити токен в Device Manager за інструкцією.

Проте рекомендуємо повністю перестворити касу в додатку задля коректної роботи всіх функцій.

Після перестворення каси/заміни токену необхіно виконати три дії послідовно:

  • Натисніть кнопку «Відкрити зміну», підтвердіть та отримаєте помилку по касі.
  • Перейдіть до пункту «Інженерні функції» і натисніть «Скинути стан ПРРО» та підтвердіть дію.
  • Ще раз натисніть «Відкрити зміну» і зміна по касі відкриється.

Можна проводити чеки і працювати у стандартному режимі.

Отримати консультацію
Mail
Viber
Telegram