Як ФОП працювати через «Нову Пошту»?

Кожен ФОП, що використовує накладений платіж при відправці товарів через «Нову Пошту», зобов’язаний застосовувати ПРРО або РРО

Фіскалізація та відповідальність ФОП:
«Нова Пошта» не надає послуг фіскалізації проданих товарів, тому цей обов’язок покладається на підприємця. Він має забезпечити видачу фіскального чека, підтверджуючи продаж товару.

Співпраця ФОП із «Новою Поштою»:

1

Необхідно укласти договір із «Новою Поштою» як ФОП

Це дозволяє вести облік доставок та оплат відповідно до вимог законодавства.

2

Укласти договір із NovaPay

Це необхідно для того, щоб всі кошти від платежів надходили безпосередньо на поточний рахунок підприємця, що дозволить належним чином відображати доходи.

Чому важливо працювати через договір?
Якщо ФОП отримує кошти готівкою і працює без договору, ці кошти мають оподатковуватись як дохід фізичної особи – 19,5 % (18% ПДФО+1,5% військовий збір

З 29 серпня 2024р.  НБУ заборонив бізнесу отримувати післяплату готівкою від фізичних осіб без відкриття рахунку. Післяплатні перекази тепер можуть виплачуватися лише на поточний рахунок ФОП. Лише після зарахування коштів на рахунок можливий їхній подальший обіг.

 

У випадку повної попередньої оплати за товар, ФОП повинен (виключення оплата на рахунок за реквізитами IBAN):

  • Провести оплату через ПРРО,
  • Вкласти фіскальний чек у посилку при відвантаженні або відправити його в електронному вигляді покупцеві до моменту (під час) отримання посилки.

Як видавати чек при післяплаті?

ФОП має обов’язково оформити фіскальний чек, вкласти його у посилку при відвантаженні товару. Чек має бути сформований до отримання коштів від покупця або відправити його в електронному вигляді покупцеві до моменту (під час) отримання посилки.

Як створювати чеки у кабінеті Вчасно по інтеграції з Нова Пошта?

Отримати консультацію
Mail
Viber
Telegram