Як підключити банківський термінал до вебкабінету Вчасно.Каса

Згідно із законодавством України, якщо покупець розраховується карткою (електронним платіжним засобом), у фіскальному чеку мають міститися реквізити цього електронного платіжного засобу (скорочено – ЕПЗ).

Вчасно.Каса надає своїм користувачам таку можливість – як тим, які видають чеки через вебкабінет, так і тим, які видають чеки через мобільний додаток.

Ми можемо працювати з наступними терміналами:

1. Приват Банк – протокол PrivatBankJSON
2. Укрсиб Банк – протокол BPOS1
3. Райффайзен Банк – протокол POSAPI
4. Ощад Банк – протокол BPOS1
5. Восток Банк – протокол BPOS1

Наразі кабінет Вчасно.Каса може працювати з одним мерчантом!

  1. Якщо ви видаєте чеки через вебкабінет – ви можете зв’язати свій банківський термінал до вебкабінету, таким чином дані картки будуть передаватись в чек. Як це зробити, ми розкажемо у цій статті.
  2. Якщо ви видаєте чеки через мобільний додаток – ви можете підключити QR-оплати, які працюють як повноцінна заміна банківського терміналу, і таким чином всі необхідні реквізити будуть також передаватися у чек. 

Ось 4 кроки, щоб підключити банківський термінал до вебкабінету Вчасно.Каса:

1. Звернутись до банку та уточнити два параметри терміналу:

        1. Протокол на якому працює термінал.
        2. Спосіб підключення терміналу.

Ethernet підключення – це коли термінал підключається до роутера за допомогою кабелю або wi-fi (уточніть у банку).

Якщо у вас Ethernet підключення, вам треба буде вказати IP-адресу терміналу:

Цю інформацію має вказати банк, що надав термінал!


USB/COM підключення – це коли термінал підключений до вашого комп’ютера за допомогою USB кабелю.

Підключити термінал по USB кабелю, встановити драйвери та всі налаштування має банк, який надав вам термінал!

2. Встановити Device Manager на комп’ютер касира

3.Додати в Device Manager ваш термінал

4. Синхронізувати ваш вебкабінет Вчасно.Каса із підключеним до Device Manager терміналом

Нижче ми детально розкажемо про кожний крок.

Крок 1. Встановити Device Manager на комп’ютер

Завантажте додаток на комп’ютер касира (той, що буде знаходитись в точці продажу). Інсталяційний файл додатку знаходиться за посиланням.

Для успішного встановлення додатку вам потрібно мати права адміністратора. Якщо прав немає, то при спробі встановити Device Manager на екрані з’явиться вікно в якому треба буде вказати пароль адміністратора.

Запустіть інсталяційний файл та виконайте вказівки для встановлення додатку.

Виберіть папку де буде знаходитись додаток. І натисніть “Далі”. Рекомендуємо залишити стандартний шлях C:\Program Files\DeviceManager

Натисніть кнопку “Встановити”

Процес встановлення зазвичай займає від 30 секунд до 2 хв в залежності від пристрою. Після завантаження з’явиться вікно яке підтвердердить успішне встановлення Device Manager.

На робочому столі з’явиться ярлик з назвою “Device Manager”. Вітаємо! Ви виконали 1 з 3 кроків та встановили додаток Device Manager на комп’ютер. Лишилось тільки приєднати туди ваш термінал та зв’язати його з вебкабінетом Вчасно.Каса.

 

Крок 2. Приєднати ваш термінал до Device Manager

 

Відкрийте додаток. Для цього натисніть два рази на ярлик Device Manager.В браузері у вас відкриється стартова сторінка Device Manager. Натисніть на іконку “Зв’язок із іншими пристроями” в правому верхньому куті сторінки.

Ви опинитеся на сторінці для з’єднання з терміналами. Натисніть “Додати пристрій”. Далі вам треба буде обрати, який термінал приєднати.

Налаштування будуть залежати від того, який банк вам видав термінал. Але в будь-якому випадку вам треба буде вказати назву терміналу – вона може бути будь-якою, яка вам буде зручною, але має бути унікальною серед приєднаних до Device Manager пристроїв. Назву терміналу не побачать ваші клієнти, її побачите тільки ви.

Натисніть “додати пристрій”. Наступний крок треба вказати назву пристрою та що це підключення терміналу.

Тепер треба якого банку у вас термінал.

Наступний крок це вказати спосіб підключення терміналу.

Як обрати інтерфейс підключення :

 Ethernet підключення – це коли термінал підключається до роутера за допомогою кабелю або wi-fi (уточніть у банку). Якшо у вас Ethernet підключення, вам треба буде вказати IP-терміналу: Цю інформацію може підказати банк термінал у якого ви отримали.

COM підключення – це коли термінал підключений до вашого комп’ютера за допомогою USB кабелю. Якщо у вас USB/COM підключення, вам треба буде вказати порт: вкажіть назву COM порту на якому зараз підключено термінал. Цю інформацію може підказати банк термінал у якого ви отримали. Швидкість com-порту вказуємо : 115200

Натисніть ”Зберегти”, щоб налаштування збереглися.

 

Перевірка зв’язку Device Manager та терміналу

Після закінчення налаштування треба перевірити зв’язок терміналу з Device Manager та банком. Для цього зробіть дві дії:

а) Натисність кнопку “Отримати список мерчантів” в Device Manager. Якщо з’єднання є, то ви отримаєте відповідь “Список мерчантів отримано успішно. Переглянути номери можна через журнал подій”. (Ходити в журнал подій вам не потрібно, головна інформація у вас є – зв’язок встановлено),

б) Натисніть на кнопку “Тест зв’язку з банком” та подивіться на екран термінала. Там має висвітитись екран підтвердження. Якщо до термінала підключений тільки один мерчант, натисніть зелену кнопку підтвердження. Якщо до термінала приєднано кілька мерчантів, спочатку виберіть по якому виконати перевірку зв’язку і також натисніть зелену кнопку для підтвердження.

Якщо з’єднання з терміналом успішне, в Device Manager буде відображено сповіщення.

Вітаємо! Ви успішно налаштували 2 кроки з 3. Залишилось провести синхронізацію Device Manager та кабінету Вчасно Каса.

Якщо при перевірці зв’язку терміналу виникли помилки

У випадку помилки підключення(некоректно вказано дані або термінал не доступний) ви побачите текст помилки. В такому разі зверніться до технічної підтримки Вчасно.Каса (контакти підтримки є в верхній частині головної сторінки Вчасно.Каса).

Види помилок якщо термінал підключений по Ethernet

Помилка підключення по ip адресі:

  • Приватбанк, Ощадбанк, Укрсиббанк: Unknown error: Interface init error
  • Райффайзенбанк: Device error: Connection failed

Види помилок якщо термінал підключений по USB/COM

Некоректно вказано назву COM порту

  • Приватбанк: Internal error: Unable to open com port (Error: 2)
  • Ощадбанк, Укрсиббанк: Unknown error: Interface init error
  • Райффайзенбанк: Device error: Connection failed

Немає зв’язку з терміналом але порт існує в системі:

  • Приватбанк: Помилка терміналу: Ping Operation TimeOut або дані про мерчантів будуть відсутні.
  • Ощадбанк, Укрсиббанк: Unknown error: Interface init error
  • Райффайзенбанк: Device error: Connection failed

Крок 3. Синхронізація терміналу з кабінетом Вчасно Каса

 

Щоб синхронізувати термінал та вебкабінет, треба перейти у сторінку “Налаштування” у кабінеті Вчасно.Каса.

Виберіть розділ “Еквайринг” та виберіть 3-й пункт “Перевірити зв’язок“. Натисніть на кнопку “Перевірити зв’язок”.

Почекайте, поки вебкабінет Вчасно.Каса зв’яжеться із додатком Device Manager на вашому комп’ютері та знайде приєднані термінали.

Якщо ви підключили до додатку Device Manager кілька терміналів, то Вчасно.Каса запропонує вибрати, який підключити до вебкабінету. Це налаштування ви згодом можете змінювати при необхідності.

Наступне сповіщення повідомляє, що термінал успішно налаштовано.

Якщо з якоїсь причини вебкабінет Вчасно.Каси не зміг знайти термінал, ви побачите помилку з поясненням та рекомендацією, як її виправити.

Підключений термінал буде відображатись в розділ “Еквайринг”. Тут же ви зможете від’єднати термінал від вебкабінету Вчасно.Каса або замінити на інший. Тепер ви можете приймати оплати карткою від покупців, та дані з ЕПЗ будуть відображатись у чеку, як того і вимагає законодавство.

Як робити продаж та повернення товарів при оплаті карткою, коли ваш термінал вже приєднаний до Вчасно.Каса, читайте у цій статті.

 

 

Отримати консультацію
Mail
Viber
Telegram