Інтеграція з Нова Пошта

Налаштування у вебкабінеті «Вчасно.Каса»

Переглядайте інструкцію як вам зручно: у форматі відео або тексту.

Для підключення каси до кабінету Нова Пошта спершу необхідно зареєструвати торгові точку, касу та ключ касира у ДПС

Після чого увійти в особистий кабінет https://new.novaposhta.ua/ , перейти до розділу Налаштування та обрати горизонтальну вкладку Безпека. Натисніть на кнопку Створити ключ (3), скопіюйте ключ (4) та переходьте в особистий кабінет Вчасно Каса.

 

В кабінеті Вчасно необхідно обрати розділ Налаштування компанії у лівому боковому меню та перейшовши по вкладці Інтеграція з Новою Поштою, натиснути на кнопку “Додати ключ”.
Обов’язково потрібно увімкнути Автоматичне закриття каси

 

Після чого вставити скопійований з кабінету Нова Пошта ключ в поле (1) та натисніть кнопку Додати (2). Термін дії цього ключа 1 рік з можливістю його видалити або пролонгувати. 

 

Як підвʼязати номер ТТН до чека?

Переглядайте інструкцію як вам зручно: у форматі відео або тексту.

 

Необхідно створити чек та натиснувши на кнопку Ще (1), обрати пункт Відкласти чек до отримання та оплати товару на Новій Пошті (2).
При наведенні на пункт Відкласти чек до отримання та оплати товару на Новій Пошті з’являється посилання у налаштуваннях компанії для використання цього функціоналу, про які зазначали вище.

 

Далі на екрані зʼявиться поле, де необхідно обрати номер ТТН (у статусі “Створено”, “У дорозі” або “Прибуло у відділення/Поштомат”), з’являться дані одержувача для перевірки.
Після чого натисніть на кнопку “Відкласти”.

На цьому ж етапі також є перемикач “Не відправляти чек покупцю”, якщо на балансі “Viber/SMS відправлення” вони відсутні і чек надаєте клієнту самостійно. Якщо перемикач вимкнено і на балансі такі повідомлення є, чек автоматично надійде одержувачу за вказаним номером телефону після фіскалізації.

Важливо! Для того, щоб номери ТТН підтягнулись в кабінет Вчасно Каса, створити їх потрібно у кабінеті “Нова Пошта” (номер починається з 20***) й увімкнути Контроль оплати.
Створені накладні у відділенні мають номер 59*** й не доступні для створення чеків по інтеграції.

У перелік вивантажуються до 500 накладних, створені протягом 3 днів.

Після відкладання чека, ви опинитесь на сторінці формування чеків. 

Щоб переглянути відкладені чеки, вам необхідно перейти до вкладки Відкладені чеки.


Після отримання замовлення у відділенні Нова Пошта статус ТТН змінюється автоматично в кабінеті Вчасно з Очікує оплати/Очікує фіскалізації на Фіскалізовано.
Лише після цього залишок товарів у каталозі буде оновлено.

 

Можливі статуси відкладених чеків, інформування про такі зміни надходить на пошту адміністратору:

  • Змінили адресу – отримувач здійснив переадресацію і ТТН потрібно оновити (натисніть на олівець редагування та оберіть з переліку номер нової ТТН)
  • Помилка АРІ ключа – потрібно оновити ключ інтеграції з кабінету Нова Пошта
  • Відмова від товару – покупець відмовився від товару на Новій Пошті (не потрібно робити додаткові дії, чек можливо змінити або видалити з відкладених)
  • ТТН видалено – у кабінеті Нова Пошта видалено ТТН або минуло 6 год і замовлення не було надіслано

 

 

 

 

Отримати консультацію
Mail
Viber
Telegram