Як налаштувати відправку електронних чеків покупцям на email, SMS, Viber
Користувачі Вчасно.Каса, які працюють через свою фронт-систему, зв’язану із Вчасно.Касою, або через маркетплейси Prom та Rozetka, можуть налаштувати автоматичну відправку електронних чеків у вайбер/смс своїм покупцям (для користувачів, які відправляють чеки з веб-кабінету або з мобільного додатка ця опція поки що недоступна).
При ввімкненому налаштуванні, коли продавець оформлює продаж/замовлення, чек самостійно відправляється від імені Вчасно.Каса на номер покупця, вказаний у вашій фронт-системі чи у замовленні на маркетплейсі.
Зміст
- Як виглядає чек надісланий у Viber та СМС або на імейл
- Вартість послуги
- Як підключити послугу відправки чеків
- 1. Якщо ви працюєте через маркетплейси Prom та Rozetka
- 2. Якщо ви працюєте через інші фронт-системи
- 2.1 Як налаштувати відправку чеків на стороні своєї фронт-системи
Як виглядає чек надісланий у Viber та СМС або на імейл
Вайбер
СМС
Імейл
Вартість послуги
Послуга є платною та коштує 70 копійок за повідомлення, згідно з офертою Вчасно.Каса (розділ 4).
У кабінеті відображається лічильник Viber відправлення, де можливо переглянути залишок балансу повідомлень. Сповіщення залишаються доступними на балансі протягом 1 року з моменту поповнення. Якщо протягом року їх не буде використано – вони згорять
Для оплати необхідно перейти у “Баланс компанії”, перейти у розділ “Рахунок”, обрати “Viber/SMS відправлення”, вказати потрібну кількість сповіщень та сформувати рахунок.
Сформований рахунок можливо завантажити на пристрій або надіслати на електронну пошту.
Для фізичних осіб – підприємців (ФОП) у сервісі є можливість поповнити баланс через платіжну систему у розділі “Поповнення”, обрати “Viber/SMS відправлення”. Необхідно вказати дані картки та натиснути “Оплатити”.
Акти надходять раз на місяць за використану кількість повідомлень попереднього місяця у кабінет на сервісі документообігу Вчасно.ЕДО з назвою послуги: “Послуга з надсилання електронних розрахункових документів на кінцеве обладнання клієнтів/покупців у форматі viber-повідомлення чи sms-повідомлення”.
Як підключити послугу
Щоб підключити чи відключити цю послугу, вам треба оновити налаштування на стороні вашої фронт-системи.
1. Якщо ви працюєте через маркетплейси Prom та Rozetka
За замовчуванням ця послуга є ввімкненою. Вимкнути її можливо самостійно через налаштування у маркетплейсі Prom.
Для вимкнення у маркетплейсі Rozetka достатньо написати у підтримку “Вчасно.Каса” дані вашої компанії (ЄДРПОУ/ІПН).
2. Якщо ви працюєте через інші фронт-системи
На стороні Вчасно.Каси це налаштування за замовчуванням увімкнене, але щоб відправляти чеки, покупцям, не забудьте також налаштувати відправку на стороні своєї фронт-системи. Для цього перешліть цю інструкцію своїм IT-спеціалістам, технічні деталі описані в наступному пункті.
2.1 Як налаштувати відправку чеків на стороні своєї фронт-системи
В корінь запиту на фіскалізацію чеку добавити блок коду:
“userinfo”: {
“email”: “email”,
“phone”: “phone”
}
Куди потрібно передати пошту або телефон. Можна залишити email та phone, або тільки один із них. Якщо вказано тільки «email» чек надійде на пошту, якщо «phone» відповідно на viber, якщо viber інстальовано у клієнта на телефоні, якщо ні, відповідно чек автоматично надійде в смс. Телефон бажано вказувати в форматі «+380…»
Сповіщення надійде покупцеві після того як чек буде фіскалізований у податковій. Якщо під час формування чеку каса знаходиться в режимі офлайн (тобто зв’язок з податковою нестабільний), то сповіщення може надійти покупцеві пізніше – але одразу, як тільки чек фіскалізується.