Як налаштувати відправку електронних чеків покупцям на email, SMS, Viber

Користувачі Вчасно.Каса, які працюють через свою фронт-систему, зв’язану із Вчасно.Касою, або через маркетплейси Prom та Rozetka, можуть налаштувати автоматичну відправку електронних чеків у вайбер/смс своїм покупцям (для користувачів, які відправляють чеки з веб-кабінету або з мобільного додатка ця опція поки що недоступна).

При ввімкненому налаштуванні, коли продавець оформлює продаж/замовлення, чек самостійно відправляється від імені Вчасно.Каса на номер покупця, вказаний у вашій фронт-системі чи у замовленні на маркетплейсі.

Зміст

 

Як виглядає чек надісланий у Viber та СМС або на імейл

Вайбер

СМС

Імейл

Вартість послуги

Послуга є платною та коштує 45 копійок за повідомлення, згідно з офертою Вчасно.Каса (розділ 4).

Оплата проходить раз на місяць. Ви отримаєте рахунок та акт за повідомлення, відправлені у попередній місяць у свій кабінет на сервісі документообігу Вчасно.ЕДО.

В акті та рахунку буде фігурувати назва послуги: “Послуга з надсилання електронних розрахункових документів на кінцеве обладнання клієнтів/покупців у форматі viber-повідомлення чи sms-повідомлення”.

Як підключити послугу

Щоб підключити чи відключити цю послугу, вам треба оновити налаштування на стороні вашої фронт-системи.

1. Якщо ви працюєте через маркетплейси Prom та Rozetka

За замовчуванням ця послуга є ввімкненою. Щоб відключити її, достатньо написати у підтримку “Вчасно.Каса”.

2. Якщо ви працюєте через інші фронт-системи

На стороні Вчасно.Каси це налаштування за замовчуванням увімкнене, але щоб відправляти чеки, покупцям, не забудьте також налаштувати відправку на стороні своєї фронт-системи. Для цього перешліть цю інструкцію своїм IT-спеціалістам, технічні деталі описані в наступному пункті.

2.1 Як налаштувати відправку чеків на стороні своєї фронт-системи

В корінь запиту на фіскалізацію чеку добавити блок коду:
“userinfo”: {
“email”: “email”,
“phone”: “phone”
}
Куди потрібно передати пошту або телефон. Можна залишити email та phone, або тільки один із них. Якщо вказано тільки «email» чек надійде на пошту, якщо «phone» відповідно на viber, якщо viber інстальовано у клієнта на телефоні, якщо ні, відповідно чек автоматично надійде в смс. Телефон бажано вказувати в форматі «+380…»

Сповіщення надійде покупцеві після того як чек буде фіскалізований у податковій. Якщо під час формування чеку каса знаходиться в режимі офлайн (тобто зв’язок з податковою нестабільний), то сповіщення може надійти покупцеві пізніше – але одразу, як тільки чек фіскалізується.

 

 

Отримати консультацію
Mail
Viber
Telegram