⚡ Новий тариф “Максимальний” — нові можливості для бізнесу     Детальніше

Максимальний тариф та його можливості

Зміст

Як сформувати рахунок для оплати

Якщо ви новий користувач або використовуєте тариф “Базовий” необхідно перейти у розділ “Тарифи” та натиснути кнопку “Активувати” поруч з Максимальним тарифом. Оплачувати касу можна помісячно, так і на рік вперед.

Після чого потрібно перейти у розділ “Рахунок”, обрати “Баланс компанії” та у полі “Сума поповнення” вказати актуальну суму для оплати. Автоматично зазначено рекомендовану суму, яку найчастіше сплачують підприємці з такою кількістю кас, як у вас.

Після оновлення сторінки функціонал максимального тарифу (адміністрування DM, розширену аналітику, брендування чека) вже буде доступним для перегляду.

 

Після цього потрібно подбати про наявність на балансі необхідної суми, яка має бути більшою або дорівнювати вартості тарифу.

Для цього необхідно перейти у вкладку Поповнення (якщо ви ФОП і вам зручніше провести оплату карткою), або у вкладку Рахунок (якщо ви ТОВ і зручно оплачувати по Рахунку).
Вказати який саме баланс ви плануєте поповнити (Viber / SMS чи баланс компанії) та бажану суму поповнення (пам’ятаємо, що сума має дорівнювати або бути більшою від суми вказаного тарифу).
Далі залежно від обраного вами варіанту поповнення, або здійснити оплату карткою, або сформувати рахунок.


Списання коштів з балансу за умови наявності необхідної суми відбувається автоматично після відкриття зміни та створення першого фіскального чека. Тариф буде активовано на місяць/рік.

Як підключити тариф Максимальний?

Якщо ви вже користуєтесь тарифом «Оптимальний», його дія ще триває, але ви хочете почати користуватися всіма перевагами тарифу «Максимальний» вже сьогодні — це легко зробити! 

Необхідно перейти у розділ “Баланс”,  оберіть вкладку “Тарифи” та натиснути кнопку “Активувати” поруч з Максимальним тарифом. Оплачувати касу можна помісячно, так і на рік вперед.

Після активації тарифу на екрані з’явиться інформація щодо суми доплати для переходу на Максимальний тариф (деталі розрахунку наведено нижче*)

Щоб сплатити різницю і перейти на Максимальний сьогодні, необхідно натиснути кнопку Сформувати рахунок, або, якщо ви ФОП, поповнити баланс за допомогою RPay, без формування рахунку. 

Щойно сплачені кошти будуть зараховані на баланс (як правило це відбувається протягом декількох хвилин з моменту оплати), за умови що сума на балансі більша або дорівнює вартості переходу (як розраховується вартість переходу див. нижче), кошти автоматично списуються і, після оновлення сторінки, з’являється функціонал тарифу Максимальний. Наступне списання відбуватиметься на повну вартість Максимального (230/2500 грн).

* Розрахунок доплати: 

Беремо дельту (різницю вартості між Максимальним та Оптимальним), ділимо на кількість днів в поточному місяці/році та множимо на залишок днів до наступного списання за поточний тариф. 

Приклад розрахунку для переходу (місячний тариф): 

    • Визначаємо дельту (різниця вартості між Максимальним та Оптимальним) – 230 – 180 = 50 грн.
    • Визначаємо вартість одного дня – 50/31 = 1.61 грн
    • Визначаємо залишок днів до наступного списання – 01.02.2025 – 13.01.2025 = 19 днів
  • Визначаємо вартість доплати – 1.61 * 19 = 30.59 грн

Брендування чеків

Щоб перейти до Брендування чеків, вам потрібно вибрати розділ Налаштування компанії та перейти до вкладки Брендування чеку.

Функції, які доступні для брендування у лівому меню:

  • Посилання на сайт
  • ТОП пропозиції
  • Фірмовий лого в шапці чеку
  • Канали та соц. мережі
  • Номер ТТН
  • Промокод на наступні покупки
  • Заміна кольору фона

 

Щоб додати функцію до чеку, потрібно обрати її у списку, натиснути на кнопку Додати (1) та слідувати подальшим крокам.
Деякі з функцій не потребують попереднього налаштування (додавання інформації), тому достатньо буде увімкнути чекбокс (2) та натиснути на кнопку Зберегти (4).
Щоб переглянути попередній вигляд чеку не зберігаючи налаштувать, потрібно натиснути на кнопку Переглянути (3).

Щоб прибрати всі попередні налаштування та повернутися до базового вигляду чека, потрібно натиснути на кнопку Скинути (1), а далі Зберегти (2).

Після активації функцій Номер ТТН та  Промокод на наступні покупки, дані розділи будуть доступні для редагування при формуванні чека. Щоб деактивувати функції, потрібно вимкнути чекбокс та зберегти. 

Щоб активувати функцію Зміна кольору фона, потрібно натиснути на чекбокс та вибрати колір з палітри на екрані. Після вибору кольору та збереження налаштувань, колір фона чеку буде успішно змінено. Для деактивації функції, потрібно вимкнути чекбокс та зберегти.

 

Спробувати функціонал брендування чеків можливо до оплати тарифу, а також переглянути вигляд свого потенційного чеку, але без можливості для збереження.

Розширена аналітика товарів

Як працювати з розділом Аналітика товарів?

У лівому меню оберіть розділ Аналітика(1) й оберіть вкладку Аналітика товарів(2).
Для перегляду даних про продажі товарів потрібно вказати період (3,4), а також, розкрити фільтри (5), щоб обрати товари чи категорії, за якими треба відобразити дані.

 

Каса під ключ

“Каса під ключ”- спеціальна послуга, що допоможе вам заощадити час і отримати професійну підтримку на старті роботи з Вчасно.Каса. В рамках послуги фахівець / фахівчиня Вчасно.Каса у домовлений час допоможе з реєстрацією та підготовкою каси до роботи.

Що входить у послугу?

Реєстрація компанії, торгової точки, каси та касира у повному супроводі*.
✅ Допомога зі створенням чи імпортом товарів.
✅ Налаштування каси: виставлення податкових груп, видів оплати та за потреби автозакриття зміни
✅ Тестування сервісу (без передачі чеків у податкову).
✅ Тур по сервісу, де ви дізнаєтесь про увесь доступний функціонал.
✅ Консультацію з податковою експерткою – дізнаєтесь все про касову дисципліну.

*у послугу входить тільки 1 компанія торгова точка, каса та підпис. Також за потреби супроводжуємо на етапі отримання ключа або печатки у сервісу Вчасно.КЕП

Як це відбувається? 

  • Ми узгоджуємо з вами зручний час для надання послуги. Це може бути одна консультація або кілька, залежно від обсягу.
  • Послуга надається через телефон, Google Meets, TeamViewer, AnyDesk — на ваш вибір.
  • Консультація з податковим експертом — окрема зустріч, організована за вашим графіком. Підготуйте питання або отримайте лекцію з касової дисципліни та рекомендації щодо роботи з  ПРРО.

Як скористатися послугою?

Все просто: сплатіть тариф Максимальний і ми зв’яжемося з вами протягом дня для погодження дати та часу надання послуги “Каса під ключ”

💵 Стандартна вартість послуги – 1500 грн
💵 Вартість послуги для користувачів пакету Максимальний – 0 грн!

 

⏳ Твій час безцінний – а ми допоможемо його зберегти!

Отримати консультацію
Електронна пошта
Mail
Вайбер
Viber
Телеграм
Telegram