Які звіти можна сформувати у кабінеті
Всього є 8 звітів.
1. Z – звіти.
В цьому розділі будуть збережені всі Z – звіти за певний проміжок часу.
2. Z – звіти ( періодичні звіти )
Звіт у вигляді чеку в якому буде вказаний загальний обіг продажу та повернення. Також службові внесення та винесення.
3. Звіт по продажах
Звіт по продажу кожного товару. В цьому звіті буде вказано який вид оплати вказувався при продажі та загальна сума всіх продажів.
4. Звіт по чеках
Звіт у якому будуть всі чеки по фіскальному номеру, номер Z – звіту, тип оплати, дата продажу та назва товару.
5. Контрольна стрічка
У контрольній стрічці завантажуються всі чеки та Z – звіти за обраний період.
6. Контрольна стрічка + архів чеків.
Контрольна стрічка + вивантаження всіх чеків що були проведені.
7. Оборот компанії
Загальний обіг всіх продажів. ( максимум 366 днів ).
8. Лічильник у режимі offline
Загальна кількість годин у офлайн режимі ( максимум 366 днів ).
9. Сповіщення про чеки
Дані по надісланим сповіщенням про чеки (максимум 366 днів)
Перед формуванням звіту необхідно вибрати тип звіту, дату, та торгову точку й касу по якій ви бажаєте отримати звіт.
Після цього вибрати “Сформувати звіт” і файл буде завантажено на ваш комп’ютер.