Які звіти можна сформувати у кабінеті

                              

Всього є 8 звітів.

1. Z – звіти.

В цьому розділі будуть збережені всі Z – звіти за певний проміжок часу.

2. Z – звіти ( періодичні звіти )

Звіт у вигляді чеку в якому буде вказаний загальний обіг продажу та повернення. Також службові внесення та винесення.

3. Звіт по продажах

Звіт по продажу кожного товару. В цьому звіті буде вказано який вид оплати вказувався при продажі та загальна сума всіх продажів.

4. Звіт по чеках

Звіт у якому будуть всі чеки по фіскальному номеру, номер Z – звіту, тип оплати, дата продажу та назва товару.

5. Контрольна стрічка

У контрольній стрічці завантажуються всі чеки та Z – звіти за обраний період.

6. Контрольна стрічка + архів чеків.

Контрольна стрічка + вивантаження всіх чеків що були проведені.

 7. Оборот компанії
Загальний обіг всіх продажів. ( максимум 366 днів ).

 8. Лічильник у режимі offline
Загальна кількість годин у офлайн режимі ( максимум 366 днів ).

9. Сповіщення про чеки
Дані по надісланим сповіщенням про чеки (максимум 366 днів)

 

Перед формуванням звіту необхідно вибрати тип звіту, дату, та торгову точку й касу по якій ви бажаєте отримати звіт.

Після цього вибрати “Сформувати звіт” і файл буде завантажено на ваш комп’ютер.

Отримати консультацію
Mail
Viber
Telegram