Причини відхилення реєстрації
В цій публікації зібрали найчастіші причини помилки «Документ не прийнято» та варіанти для вирішення.
1. Документ не може бути прийнятий
Відомості про особу, яка склала документ, не відповідають КЕП особи, що підписала даний документ
Ця помилка означає, що при заповненні форми ви вказали ключ не власника ФОП, а фізичної особи.
2. Помилки:
- ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО. При необхідності виправте документ та надішліть його знову.
- Податковий документ звітності не відповідає формату (стандарту) електронного документа звітності суб’єктів господарювання, затвердженому наказом Міндоходів України від 29.11.2013 №729 – рядок 1. Не визначений ідентифікатор ключа суб’єкта
Скоріше за все ви не зчитали ключ в заяві, або після зчитування ключа натиснули на кнопку «Або вкажіть ідентифікатор ключа вручну».
Потрібно в заяві на реєстрацію касира вказати ключ, ввести пароль, натиснути «Зчитати» і потім «Підтвердити». Після цього нижче вкажіть дані щодо підписанта.
3. Помилки:
- Документ не прийнятий.
- Документ не прийнято до розгляду. Код КОАТУУ/КАТОТТГ визначено невірно.
Ця помилка означає, що у вас невірно позначено КОАТУУ код (де територіально знаходиться ваша торгова точка).
Необхідно:
- Зареєструвати торгову точку у кабінеті податкової.
- Імпортувати файл у наш сервіс. Про це розповідаємо у довідці.
4. Помилки:
- ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО. При необхідності виправте документ та надішліть його знову.
- Документ не може бути прийнятий – у контролюючих органах відсутнє повідомлення про об’єкт оподаткування, або об’єкт оподаткування є закритим.
- Ексклюзивні матеріали, інфографіки, сервіси, анонси та роз’яснення на telegram-каналі ДПС https://t.me/tax_gov_ua ДПС повідомляє про функціонування «Єдиного Вікна подання електронної звітності», скористатись яким можна за адресою: https://www.tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/priymannya-ta-obrobka-elektronnih-dokumentiv-its-edine-vikno
Ця помилка може виникати у декількох випадках:
- Якщо є збій на сервері ДФС
- Якщо ваша торгова точка торгова точка не зареєстрована чи її реєстрацію було скасовано, у вас ще немає торгової точки і в заяві ви вказати тестову. В такому випадку слід покроково провести реєстрацію:
5. Помилки:
- ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО. При необхідності виправте документ та надішліть його знову.
- Блок даних. Невірний підпис – сертифікат відсутній в реєстрі зареєстрованих сертифікатів
Ця помилка може виникати в тому випадку, коли у вас новий ключ ЕЦП і податкова ще не отримала сертифікат або у вас є другий дійсний ключ ЕЦП, сертифікат якого не скасовано.
Вам потрібно скасувати старий ключ та уточнити, чи відправили сертифікат з АЦСК до податкової.
Зверніть увагу! На відправлення сертифікату треба 1-3 дні. Дані тут мають сходитися з даними підпису:
Якщо у вас ключ ПриватБанку, зверніться до ПриватБанку та повідомте про необхідність зареєструвати сертифікат до ключа. Після цього ви зможете реєструвати касу.
Якщо в податковій на цей момент активний сертифікат іншого ключа, спробуйте додати свій сертифікат. Для цього потрібно:
- Завантажити ваш сертифікат на сайті. При цьому зчитати ваш ключ (завантажуєте сертифікат, де пише “ЕЦП, неспростовність”).
2. Потім перейти в кабінет податкової і натиснути в меню відповідно до фото, що нижче, та вибрати вкладку «Налаштування».
3. У вкладці «Налаштування» додайте сертифікат, що ви завантажували. (Якщо сертифікат не додається, спробуйте замість сертифікату зчитати ключ).
У правому полі поставте 3 галочки. Після завантаження сертифікату можна повторити реєстрацію.
6. Помилки:
- ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО. При необхідності виправте документ та надішліть його знову.
- Блок даних. Невірний підпис – сертифікат відсутній в реєстрі зареєстрованих сертифікатів.
- Інформація – діючий “Перший Документ” присутній: надісланий …, реєстр. № …, файл ‘….XML’ • Інформація – сертифікат керівника із діючого “Першого Документу” є чинним: ЄДРПОУ: ‘…’, ДРФО: ‘…’, № ‘…’, видавець: ‘…’
Ця помилка може виникати в тому випадку, коли у вас є попередній чинний ключ ЕЦП, сертифікат якого не скасовано і зареєстровано у податковій. Тому при створенні запиту на реєстрацію ключа у формі “Дані щодо касирів” необхідно зчитати новий ключ, який потрібно зареєструвати, а натискаючи кнопку “Зареєструвати касира” – зчитати попередній чинний зареєстрований ключ для підписання запиту.
Якщо файл з попереднім ключем було втрачено, Вам потрібно скасувати старий ключ та уточнити, чи відправили сертифікат з АЦСК до податкової.
Якщо попередній діючий ключ є хмарним, наприклад “Дія”, подати запит на реєстрацію необхідно з кабінету платника податків, адже у Вчасно можливо зчитувати лише файлові ключі. Після реєстрації нового файлового ключа у кабінеті Платника податків, достатньо завантажити ключ у Сховище ключів та натиснути “Ключ вже зареєстровано у ДФС”.