Причини відхилення реєстрації

В цій публікації зібрали найчастіші причини помилки «Документ не прийнято» та варіанти для вирішення.

1.Документ не може бути прийнятий – Відомості про особу, яка склала документ, не відповідають КЕП особи, що підписала даний документ

Ця помилка означає, що при заповненні форми ви вказали ключ не власника ФОП, а фізичної особи.

2. Помилки:

  • ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО. При необхідності виправте документ та надішліть його знову.
  • Податковий документ звітності не відповідає формату (стандарту) електронного документа звітності суб’єктів господарювання, затвердженому наказом Міндоходів України від 29.11.2013 №729 – рядок 1. Не визначений ідентифікатор ключа суб’єкта

Скоріше за все ви не зчитали ключ в заяві, або після зчитування ключа натиснули на кнопку «Або вкажіть ідентифікатор ключа вручну».

Потрібно в заяві на реєстрацію касира вказати ключ, ввести пароль, натиснути «Зчитати» і потім «Підтвердити». Після цього нижче вкажіть дані щодо підписанта.

3. Помилки:

  • Документ не прийнятий.
  • Документ не прийнято до розгляду. Код КОАТУУ/КАТОТТГ визначено невірно.

Ця помилка означає, що у вас невірно позначено КОАТУУ код (де територіально знаходиться ваша торгова точка).

Необхідно:

  • Зареєструвати торгову точку у кабінеті податкової (ця інструкція вам допоможе)
  • Імпортувати файл у наш сервіс. Про це розповідаємо у довідці.#nbsp;

4. Помилки:

  • ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО. При необхідності виправте документ та надішліть його знову.
  • Документ не може бути прийнятий – у контролюючих органах відсутнє повідомлення про об’єкт оподаткування, або об’єкт оподаткування є закритим
  • Ексклюзивні матеріали, інфографіки, сервіси, анонси та роз’яснення на telegram-каналі ДПС https://t.me/tax_gov_ua ДПС повідомляє про функціонування «Єдиного Вікна подання електронної звітності», скористатись яким можна за адресою: https://www.tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/priymannya-ta-obrobka-elektronnih-dokumentiv-its-edine-vikno

Ця помилка може виникати у декількох випадках:

1.Якщо є збій на сервері ДФС

2.Якщо ваша торгова точка торгова точка не зареєстрована чи її реєстрацію було скасовано, у вас ще немає торгової точки і в заяві ви вказати тестову. В такому випадку слід покроково провести реєстрацію:

5. Помилки:

  • ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО. При необхідності виправте документ та надішліть його знову.
  • Блок даних. Невірний підпис – сертифікат відсутній в реєстрі зареєстрованих сертифікатів

Ця помилка може виникати в тому випадку, коли у вас новий ключ ЕЦП і податкова ще не отримала сертифікат або у вас є другий дійсний ключ ЕЦП, сертифікат якого не скасовано.

Вам потрібно скасувати старий ключ та уточнити, чи відправили сертифікат з АЦСК до податкової.

Зверніть увагу! На відправлення сертифікату треба 1-3 дні. Дані тут мають сходитися з даними підпису:

Якщо у вас ключ ПриватБанку, зверніться до ПриватБанку та повідомте про необхідність зареєструвати сертифікат до ключа. Після цього ви зможете реєструвати касу.

Якщо в податковій на цей момент активний сертифікат іншого ключа, спробуйте додати свій сертифікат. Для цього потрібно:

  1. Завантажити ваш сертифікат на сайті. При цьому зчитати ваш ключ (завантажуєте сертифікат, де пише “ЕЦП, неспростовність”).

2.Потім перейти в кабінет податкової і натиснути в меню відповідно до фото, що нижче, та вибрати вкладку «Налаштування».#nbsp;

3.У вкладці «Налаштування» додайте сертифікат, що ви завантажували. (Якщо сертифікат не додається, спробуйте замість сертифікату зчитати ключ).

У правому полі поставте 3 галочки. Після завантаження сертифікату можна повторити реєстрацію.

 

6. Помилки:

  • ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО. При необхідності виправте документ та надішліть його знову.
  • Блок даних. Невірний підпис – сертифікат відсутній в реєстрі зареєстрованих сертифікатів
  • Інформація – діючий “Перший Документ” присутній: надісланий …, реєстр. № …, файл ‘….XML’ • Інформація – сертифікат керівника із діючого “Першого Документу” є чинним: ЄДРПОУ: ‘…’, ДРФО: ‘…’, № ‘…’, видавець: ‘…’

Ця помилка може виникати в тому випадку, коли у вас є попередній чинний ключ ЕЦП, сертифікат якого не скасовано і зареєстровано у податковій. Тому при створенні запиту на реєстрацію ключа у формі “Дані щодо касирів” необхідно зчитати новий ключ, який потрібно зареєструвати, а натискаючи кнопку “Зареєструвати касира” – зчитати попередній чинний зареєстрований ключ для підписання запиту.

Якщо файл з попереднім ключем було втрачено, Вам потрібно скасувати старий ключ та уточнити, чи відправили сертифікат з АЦСК до податкової.

Якщо попередній діючий ключ є хмарним, наприклад “Дія”, подати запит на реєстрацію необхідно з кабінету платника податків, адже у Вчасно можливо зчитувати лише файлові ключі. Після реєстрації нового файлового ключа у кабінеті Платника податків, достатньо завантажити ключ у Сховище ключів та натиснути “Ключ вже зареєстровано у ДФС”.

Отримати консультацію
Mail
Viber
Telegram