Як зареєструвати новий ключ в ДПС

1. У кабінеті «Вчасно.Каса» оберіть вашу компанію у правому верхньому кутку та пункт «Запити до ДПС»

2. У новому вікні потрібно натиснути на кнопку «Реєстрація ключа»

3. У вікні форми перейдіть до блоку «Дані щодо касирів» та натисніть кнопку «Вкажіть ключ КЕП\ЕЦП касира»

4. Оберіть той цифровий підпис касира чи печатку компанії, яким плануєте підписувати чеки

5. Вкажіть пароль до підпису та натисніть кнопку «Зчитати»

6. Якщо пароль вірний і підпис/печатка актуальні, сервіс покаже вам інформацію з ключа цифрового підпису. Натисніть «Підтвердити»

7. Сервіс зобразить ідентифікатор ключа суб’єкта із цифрового підпису, а також дані про власника цифрового підпису

Важливо! В полях «Прізвище, ім’я, по батькові відповідальної особи» та «Ідентифікаційний номер або серія (за наявності), номер паспорта» потрібно вказувати:

  • дані касира/продавця, якщо ви використовуєте цифровий підпис касира;
  • дані касира/продавця або відповідальної особи, якщо ви використовуєте електронну печатку для підписання чеків.

8. В полі «Прізвище, ім’я, по батькові виконавця» вкажіть дані співробітника, що буде підписувати заявку на реєстрацію касир

9. Після заповнення натисніть кнопку «Підписати та надіслати» внизу форми

10. Вкажіть шлях до розміщення електронного підпису керівника – натисніть кнопку «Вказати ключ КЕП/ЕЦП»

11. Вкажіть пароль до електронного підпису, натисніть кнопку «Зчитати»

12. Натисніть «Підписати та надіслати в ДФС»

13. Далі можете перейти в розділ «Запити на реєстрацію» та подивитися статус своєї заявки

Зазвичай ДФС надає відповідь протягом 5-10 хвилин.

Як перевірити статуси запитів на реєстрацію ви можете подивитися в цій інструкції.

Отримати консультацію
Mail
Viber
Telegram