Робота через веб-кабінет «Вчасно.Каса». Ця каса має токен «Вчасно.POS» або немає доступних кас за наявності їх у кабінеті
Що робити?
Чому виникає помилка?

Таке повідомлення ви отримуєте якщо сформували токен по касі або користуєтеся чи користувалися додатком «Вчасно.Каса». По токену «Вчасно.POS», додаток «Вчасно.Каса» та Device Manager отримують інформацію з кабінету про вашу касу, її податкові групи, види оплат та налаштування, які ви виставили у кабінеті. Робота в даному випадку ведеться через кабінет напряму, тому токен для передачі цих даних формувати не потрібно. Якщо ви сформували токен, його необхідно видалити для подальшої роботи через веб-кабінет.
Для видалення токену перейдіть у вкладку «Налаштування» в кабінеті.
Знайдіть торгову точку і в ній касу, по якій хочете видалити токен. Після чого оберіть касу і натисніть кнопку «Видалити токен».
Обов'язково перед видаленням токену переконайтеся, що по касі закрита зміна, і каса не підключена до Device Manager!

Перевірити чи закрита зміна можна у кабінеті в пункті «Торгові точки». Якщо все перевірили, натисніть кнопку «Видалити».
Після видалення токену каса буде доступною для роботи через веб-кабінет. Рекомендуємо ознайомитися з інструкцією по роботі в кабінеті.