Вебкабінет: ця каса має токен «Вчасно.POS» або немає доступних кас за наявності їх у кабінеті

Чому виникає помилка?

Таке повідомлення ви отримуєте якщо сформували токен по касі або користуєтеся чи користувалися додатком «Вчасно.Каса». По токену «Вчасно.POS», додаток «Вчасно.Каса» та Device Manager отримують інформацію з кабінету про вашу касу, її податкові групи, види оплат та налаштування, які ви виставили у кабінеті. Робота в даному випадку ведеться через кабінет напряму, тому токен для передачі цих даних формувати не потрібно. Якщо ви сформували токен, його необхідно видалити для подальшої роботи через веб-кабінет.

Для видалення токену перейдіть у вкладку «Налаштування» в кабінеті.
Знайдіть торгову точку і в ній касу, по якій хочете видалити токен. Після чого оберіть касу і натисніть кнопку «Видалити токен».

Обов’язково перед видаленням токену переконайтеся, що по касі закрита зміна, і каса не підключена до Device Manager!

Перевірити чи закрита зміна можна у кабінеті в пункті «Торгові точки». Якщо все перевірили, натисніть кнопку «Видалити».

Після видалення токену каса буде доступною для роботи через веб-кабінет. Рекомендуємо ознайомитися з інструкцією по роботі в кабінеті.
Отримати консультацію
Mail
Viber
Telegram