Невідома помилка при зчитуванні ключа ЕЦП для підпису заявки або при спробі відкрити зміну у веб-кабінеті «Вчасно.Каса», або кнопка «Зчитати» не натискається.
Що робити?
Чому виникає помилка?

На даний момент точно невідомо, що саме блокує зчитування ключа після його збереження у браузері. Поки ми займаємося пошуком першопричини проблеми, рекомендуємо не використовувати цю функцію. Якщо ви уже зберегли ключ у браузері, видаліть його очисткою кешу та кукі у вашому браузері.
У Google Chrome, Opera, Microsoft Edge очистку можна виконати наступним чином:

Зверху у браузері біля пошукової строки, де написано «https://kasa.vchasno.ua/...», натисніть на значок Замка.
Далі оберіть пункт Файлы cookie або Настройки файлов cookie.
Зі списку в меню, що вам відкрилося по центру екрану, очистіть дані саме для сайту «kasa.vchasno.ua», інші залиште.
Для цього оберіть «kasa.vchasno.ua» та натисніть «Удалить» і «Готово».


Після видалення обов'язково перезавантажте сторінку і проблеми зі зчитуванням зникнуть.