Помилка «Err: java.net.ConnectException: Failed to connect to localhost/127.0.0.1:3939»
⭐️ Спробуйте, будь ласка, перезавантажити пристрій та повторити дію ще раз.
Якщо після перезапуску пристрою помилка лишається, то це свідчить про пошкодження бази даних каси. Причиною такого пошкодження найчастіше є перебої в роботі мережі інтернет під час запису в базу даних або ж примусове завершення роботи додатку.
⭐️Що робити?
Для виправлення помилки необхідно:
1. Закрити зміну по касі аварійно, якщо вона була відкрита. Детально про аварійне закриття розповідаємо тут..
2. Видалити додаток Device Manager та встановити його заново з Play Маркету.
3. Створити заново касу, скориставшись інструкцією (починаючи з пункту 5).
4. Відновити роботу каси наступним чином:
- натисніть кнопку «Відкрити зміну», підтвердьте та отримаєте помилку по касі;
- перейдіть до пункту «Інженерні функції», натисніть «Скинути стан ПРРО» та підтвердьте дію;
- ще раз натисніть «Відкрити зміну». Зміна по касі відкриється.