ТИПОВІ ПОМИЛКИ

та інструкції для їх уникнення під час роботи з програмним РРО «Вчасно.Каса»

Помилки у разі інтеграції через Device Manager

Не знайшли готове рішення?

Відправте запит на пошту [email protected] та вкажіть у листі повну інформацію по помилці в залежності від її типу, а саме:

Якщо помилка у вебкабінеті «Вчасно.Каса», але вона не пов’язана з роботою каси (реєстрація, вхід в кабінет, підтвердження реєстрації на пошту, реєстрація заявок в ДФС, додавання співробітників, додавання компаній в кабінет, імпорт кас),  листі обов’язково вкажіть:

  • Код ЄДРПОУ.
  • Фото помилки.
  • Дані для віддаленого підключення по AnyDesk або TeamViewer.

💜Завдяки цій інформації ми вирішимо ваше питання значно швидше.

Якщо помилка у вебкабінеті «Вчасно.Каса» і вона пов’язана з роботою каси (відкриття зміни по касі, питання по каталогу, створення/редагування товарів, внесення/винесення, закриття зміни, проведення чеків, типи оплат та податкові групи), вкажіть у запиті:

  • Код ЄДРПОУ.
  • Фіскальний номер каси, якщо помилка сталася під час роботи з касою.
  • Фото, відео, точний текст помилки. Вкажіть, на якому етапі вона виникає. Фото некоректності в чеках/звітах та дата (наприклад, «Сталася помилка каси. Помилка при перевірці даних» при спробі видати чек по касі, зміна відкрита в клієнта).
  • Рекомендовано додати знімок з екрана з вкладки devtools (відкрити можна в браузері кнопкою «F12» або «ctrl» + «shift» + «i»). Відкриваєте devtools перед отриманням помилки, тоді виконуєте дію, яка призводить до помилки, і робите знімок з екрана з вкладки «console» і «network».
  • Дані для віддаленого підключення по AnyDesk або TeamViewer.

Якщо виникла помилка у застосунку Device Manager, напишіть нам:

  • Операційну систему пристрою (Android, Windows, Linux).
  • Фіскальний номер каси.
  • Версію Device Manager (наприклад, 5.178).
  • Логи:
    -Windows: C:\Program Files\DeviceManager\Logs
    -Linux: /usr/share/edm/Logs
    -Android: можна вивантажити через налаштування.
  • Фото, відео або точний текст помилки. Вкажіть, на якому етапі вона виникає і в разі яких дій (наприклад: Помилка 401: Unauthorized при спробі видати чек в ДМ).
  • Якщо розбіжність в чеках/звітах обов’язково потрібні логи роботи Device Manager за конкретну дату + фото документів, де є розбіжність та час.

Якщо помилка потребуватиме втручання з боку техпідтримки потрібно:

  • Дані для віддаленого підключення по AnyDesk або TeamViewer.
  • В браузері на пристрої, де встановлено Device Manager, перейти за посиланням https://dm-tools.evo.run, натиснути “Ask for support”. Після цього ви побачите 6-ти значний код. Код повідомити техпідтримці і не закривати вкладку у браузері.
  • Базу даних додатка
    -Windows: C:\ProgramData\VCHASNO\DeviceManager
    -Linux: /usr/share/edm/ файл main.s3db
    -Android: краще запустити dm-tools

💜Передамо всі дані спеціалісту, що займається Device Manager, та проконтролюємо розв’язання вашого питання.

Отримати консультацію
Mail
Viber
Telegram